تاریخ انتشار: 1401/10/13 13:26
کد خبر: 12139

باشگاه اسپانیول از بارسلونا شکایت کرد

باشگاه اسپانیول از رقیب همشهری خود به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز در دربی کاتالونیا شکایت کرد.
باشگاه اسپانیول از بارسلونا شکایت کرد

حضور روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی خط حمله تیم فوتبال بارسلونا در بازی دو شب پیش این تیم برابر اسپانیول، اعتراض آبی‌و‌سفیدپوشان کاتالونیا را در پی داشته است.

لواندوفسکی به دلیل اخراج در بازی قبلی بارسلونا مقابل اوساسونا و افزایش محرومیتیش به سه جلسه در نتیجه گرفتن ژستی طعنه‌آمیز به تصمیم داور، نمی‌توانست تیمش را در دربی کاتالونیا همراهی کند اما فرجام‌خواهی‌های مکرر باشگاه سرانجام نتیجه داد و دیوان عدالت مرکزی شهر مادرید مجوز بازی ستاره لهستانی را صادر کرد، البته ظاهراً مجازات ستاره سابق بایرن مونیخ لغو نشده و در واقع به حالت تعلیق درآمده است تا نتیجه نهایی اعتراض باشگاه مشخص شود.

کاپیتان تیم ملی لهستان 90 دقیقه در نوکمپ بازی کرد، دیداری که با تساوی یک – یک خاتمه یافت و نتوانست کار خاصی انجام دهد. با این حال حضور او در زمین بازی هم اعتراض سران باشگاه رقیب همشهری را در پی داشته است. به همین دلیل باشگاه اسپانیول مراتب شکایت خود را به صورت رسمی به لالیگا اعلام کرده و در آن ترکیب اصلی بارسلونا را غیرقانونی دانسته است. نکته اصلی اعتراض اسپانیولی‌ها این مورد است که لواندوسکی به سبب اخراج شدنش مقابل اوساسونا، صرف‌نظر از بخشیده شدن یا نشدن مجازات اضافی‌اش، قطعاً از حضور در بازی بعدی محروم بوده است.

طبق قوانین لالیگا، استفاده از بازیکن غیرمجاز در یک بازی، منجر به اعطای هر 3 امتیاز مسابقه به حریف و جریمه نقدی برای تیم متخلف خواهد شد.

بارسلونا به سبب توقف در دربی کاتالونیا اکنون در جدول رده‌بندی لالیگا با رقیب دیرینه‌اش رئال مادرید هم‌‌امتیاز است و تنها به سبب تفاضل گل در صدر جدول است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o6ag2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بارسلونا، پادشاه پیروزی‌های پرگل