تاریخ انتشار: 1401/10/14 21:05
کد خبر: 12092

قطعی شد: لواندوفسکی 3 بازی را از دست داد

دادگاه اجرایی ورزش فرجام‌خواهی بارسلونا درباره محرومیت روبرت لواندوفسکی را رد کرد و به این ترتیب او مسلما در دیدار روز یکشنبه بارسا مقابل اتلتیکو مادرید حضور نخواهد داشت.
قطعی شد: لواندوفسکی 3 بازی را از دست داد

 دادگاه اجرایی ورزش (TAD) امروز بعد از ظهر جلسه‌ای تشکیل داد تا به فرجام‌خواهی باشگاه بارسلونا درباره حکم محرومیت سه جلسه‌ای بازیکن این تیم روبرت لواندوفسکی رسیدگی کند. دادگاه درخواست بارسلونا را رد کرد و به این ترتیب مهاجم لهستانی در سه بازی آینده تیمش در لالیگا به میدان نخواهد رفت.

لواندوفسکی سه بازی بعدی بلوگرانا مقابل اتلتیکو مادرید، ختافه و خیرونا را از دست داد. حکم محرومیت او شامل بازی‌های تیمش در کوپا دل‌ری نخواهد شد و بنابراین لواندوفسکی می‌تواند در بازی امشب بارسا مقابل اینترسیتی بازی کند. او همچنین روز سه‌شنبه هفته آینده می‌تواند در سوپرجام اسپانیا مقابل رئال بتیس به میدان برود.

بارسلونا بیش از هر چیز به خاطر عدم حضور لواندوفسکی در بازی مهم روز یکشنبه آینده مقابل اتلتیکو مادرید ناراحت است. لوا نه تنها این بازی بلکه دو بازی بعدی تیمش در لالیگا مقابل ختافه و خیرونا را از دست خواهد داد. اولین بازی او بعد از محرومیت دیدار بارسا مقابل رئال بتیس در لالیگا است که روز 1 فوریه برگزار خواهد شد.

روبرت لواندوفسکی

ژاوی چند ساعت پیش در یک کنفرانس خبری گفت امیدوار است حکم محرومیت لواندوفسکی لغو شود. سرمربی بارسا گفت:" بله، اعتقاد دارم او می‌تواند مقابل اتلتیکو مادرید بازی کند". اما بعد از این مصاحبه بود که حکم TAD اعلام شد تا امیدهای ژاوی نقش بر آب شود. همچنین رسانه‌های کاتالان اعلام کردند با اینکه لوا امشب می‌توانست در بازی مقابل اینترسیتی در کوپا دل‌ری بازی کند اما ژاوی نام او را در فهرست بازیکنانش قرار نداده است.

داستان از کجا آغاز شد؟

ماجرا از بازی بارسلونا و اوساسونا آغاز شد. حرکتی که لواندوفسکی در آن بازی مقابل داور انجام داد باعث محرومیت سه جلسه‌ای او از طرف فدراسیون فوتبال اسپانیا شد. بارسلونا به این حکم اعتراض کرد و مهاجم لهستانی هم گفت مخاطبش سرمربی بارسا بوده و نه داور.

روبرت لواندوفسکی

این حرکت به محروم شدن لواندوفسکی منجر شد

اما فرجام‌خواهی بارسلونا و لواندوفسکی ابتدا توسط کمیته فرجام فدراسیون فوتبال و سپس توسط دادگاه اجرایی ورزش رد شد. با اینحال بارسلونا به دادگاه جزایی شهر مادرید شکایت برد و موفق شد حکم موقتی برای بازی لواندوفسکی به دست بیاورد. به این ترتیب بود که او در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول به میدان رفت. اسپانیول از این اتفاق شاکی است و شکایتی علیه بارسلونا به فدراسیون فوتبال ارسال کرده و خواهان 3-0 اعلام شدن نتیجه بازی به سود خودش است.

حکم دادگاه جزایی برای بازی کردن لواندوفسکی تنها مربوط به بازی بارسلونا و اسپانیول بوده و لواندوفسکی بر اساس آن قادر به حضور در سه بازی بعدی تیمش نخواهد بود.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wvev2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی: همه خریدهای بارسا ثبت شدند، جز یک نفر