تاریخ انتشار: 1401/10/25 15:23
کد خبر: 11747

گالیاردینی با اینتر تمدید نمی‌کند

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال اینتر قصد دارد به دوران حضورش در این تیم خاتمه دهد.
گالیاردینی با اینتر تمدید نمی‌کند

روبرتو گالیاردینی عملاً تأیید کرد که قرارداد جدیدی با اینتر نخواهد بست و به این ترتیب در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد نراتزوری را ترک خواهد کرد.

هافبک ایتالیایی یکی از مهره‌های نیمکت‌نشین تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی است که از کم بودن زمان بازی‌اش ناراضی است. او تا پایان فصل جاری با اینتر قرارداد دارد و برخلاف برخی اخبار اولیه مبنی بر اینکه به او قراردادی جدید پیشنهاد خواهد شد، هیچ اتفاقی تاکنون رخ نداده است.

گالیاردینی درباره آینده‌اش به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من مطمئنم که اگر به این چنین جایگاه بلندی در دوران بازیگری‌ام رسیده‌ام به خاطر رفتار خوبم و میزان تلاش‌هایم بوده است و هرگز از گفتن آن ابایی نداشته‌ام. اما الان دیگر نمی‌توانم به این میزان کم بازی بسنده کنم. من می‌خواهم بازی کنم تا همه قابلیت‌هایم را بدانند. ببینیم در ماه ژوئن چه اتفاقی می‌افتد. من آن موقع تصمیم‌گیری خواهم کرد.

گالیاردینی 28 ساله محصول آکادمی باشگاه آتالانتا است که دوره‌هایی قرضی را در تیم‌های چزنا، اسپتزیا و ویچنزا را سپری کرد و ماه ژانویه سال 2017 در ازای 22.5 میلیون یورو به اینتر فروخته شد. او شب گذشته (شنبه) بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی اینتر قرار گرفت اما این در حالیست که او در 12 بازی‌اش در تمامی رقابت‌های این فصل، تنها 421 دقیقه در زمین بازی حضور داشته است.

از لاتزیو به عنوان مقصد احتمالی گالیاردینی یاد می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z75z2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لوکاکو: می‌خواهم در اینتر بمانم