تاریخ انتشار: 1401/11/03 03:17
کد خبر: 11503

یوونتوس روی زخم هوادارانش نمک پاشید

بانوی پیر در اولین بازی خود پس از مجازات اخیرش امتیاز از دست داد و کار خود را برای بازگشت به رده‌های بالای جدول سخت‌تر کرد.
یوونتوس روی زخم هوادارانش نمک پاشید

در آخرین بازی شب نخست از هفته نوزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا، تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف آتالانتا رفت و در پایان به تساوی 3-3 برابر میهمان خود رضایت داد.

یوونتوس در حالی به کسب تنها یک امتیاز از این بازی خانگی بسنده کرد که دو روز پیش به دلیل تخلفات مالی‌اش در فصول گذشته با کسر 15 امتیاز مجازات شده و به سبب آن از رده سوم جدول به رده دهم سقوط کرده بود.

در این بازی ابتدا آتالانتا در دقیقه 4 توسط آدمولا لوکمن به گل رسید. یووه گل خورده را از روی نقطه پنالتی و توسط آنخل دی‌ماریا در دقیقه 25 پاسخ داد و 9 دقیقه بعد آرکادیوژ میلیک بانوی پیر را پیش انداخت تا این تیم پیروز به رختکن برود. با این حال بیانکونری نتوانست از برتری‌اش محافظت کند و در ابتدای نیمه دوم دو گل متوالی خورد و دوباره از میهمانش عقب افتاد. یواکیم مائله در دقیقه 46 و لوکمن در دقیقه 53 این گل‌ها را برای آتالانتا به ثمر رساندند. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در دقیقه 65 سومین گل را به وسیله دفاع راست خود دانیلو زدند تا حداقل متحمل شکست خانگی نشده باشند هرچه امتیاز از دست دادن آنها در این بازی حال هواداران‌شان را مأیوس‌تر از قبل کرد.

یووه با این نتیجه 23 امتیازی شد و تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به فیورنتینا در رده نهم جدول قرار گرفت. این در حالی است که آتالانتا 35 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد.

در آخرین شب از هفته نوزدهم سری A، آخرین هفته از نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها، امروز دو بازی برگزار می‌شود که در مهمترین آنها اینتر از ساعت 23:15 پذیرای امپولی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kwa4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشحالی دیوانه‌وار الگری پس از سوپرگل دانیلو!