تاریخ انتشار: 1401/11/11 23:12
کد خبر: 11173

رسمی: مدافع سابق رئال به جالوروسی پیوست

دیه‌گو یورنته، مدافع اسپانیایی لیدز، با امضای قراردادی قرضی به رم پیوست تا بار دیگر زیر نظر مربی سابقش ژوزه مورینیو بازی کند.
رسمی: مدافع سابق رئال به جالوروسی پیوست

ژوزه مورینیو در سال 2013 زمانی که روی نیمکت رئال مادرید می‌نشست به دیه‌گو یورنته اعتماد کرد و به او میدان داد تا با پیراهن این تیم به میدان برود. یورنته حالا بار دیگر فرصت این را پیدا کرد تا زیر نظر آقای خاص بازی کند.

در انتقالی کاملا غیرمنتظره در آخرین ساعت‌های نقل و انتقالات زمستانی، دیه‌گو یورنته، لیدز را ترک کرد و با قراردادی قرضی به جالوروسی پیوست. رم از این گزینه برخوردار است که در پایان فصل او را به صورت دائمی خریداری کند.

یورنته که ملی‌پوش اسپانیایی است و در پست دفاع وسط بازی می‌کند در این فصل تنها 8 بازی برای لیدز انجام داد و جسی مارش اعتقادی به او نداشت. با توجه به تاکتیک مورینیو در رم برای استفاده از سه دفاع وسط یورنته می‌تواند زیر نظر مربی سابقش احیا شود.

fhxpadtm

دیه‌گو یورنته تابستان آینده 30 ساله می‌شود. او محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است. مورینیو در سال 2013 که سرمربی رئال مادرید بود برای اولین بار در تیم بزرگسالان رئال به دیه‌گو یورنته بازی داد. این مدافع اسپانیایی علاوه بر پست تخصصی‌اش دفاع وسط می‌تواند در پست دفاع راست یا هافبک هم بازی کند.

او بعد از رئال مادرید به رایو وایه‌کانو، مالاگا و رئال سوسیداد پیوست و سپس راهی انگلیس شد تا پیراهن لیدز را به تن کند. او برای لیدز 59 بازی انجام داد و 4 گل به ثمر رساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g9z4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رئال مادرید قبل از آنچلوتی دنبال چه کسی بود؟