تاریخ انتشار: 1401/11/11 23:16
کد خبر: 11172

همسر دنی آلوز، درخواست طلاق داد

همسر دنی آلوز، که به اتهام تجاوز در زندان به سر می‌برد، درخواست طلاق از او را به دادگاه ارائه کرده و می‌گوید به ادعاهای قربانی همسرش اعتماد دارد.
همسر دنی آلوز، درخواست طلاق داد

 جوانا سانز، همسر دنی آلوز، می‌گوید بعد از بررسی دقیق و طولانی‌مدت ماجرای اتهام آلوز به تعرض و زندانی شدن او، تصمیم گرفته است از همسرش جدا شود. سانز 30ساله که ملیت اسپانیایی دارد، از طریق وکلای خود درخواست طلاق را به دادگاه ارائه داده است. او همچنین درخواست ملاقات مستقیم با دنی آلوز در زندان را رد کرده است.

جوانا سانز اخیرا عکس‌های دنی آلوز را از حساب اینستاگرامی خود پاک کرده بود تا مشخص شود موضع او درباره اتهامات همسرش چیست.

دنی آلوز به دلیل آنچه تعرض او به یک زن در روز 30 دسامبر در یک باشگاه شبانه در شهر بارسلون اعلام شده است، در حال حاضر در زندان به سر می‌برد. همسر این فوتبالیست برزیلی می‌گوید در آن شب برنامه او و آلوز این بوده که با هم باشند، ولی دنی آلوز با او تماس گرفته و می‌گوید قصد دارد در برنامه‌ای شرکت کند که دخترانه نیست. سانز می‌گوید همسرش به او گفته که ترجیح می‌دهد با دوستانش بیرون باشد.

روزنامه‌نگاری که خبر درخواست طلاق همسر دنی آلواز را گزارش کرده است می‌گوید سانز حالا از واکنش‌های اولیه خود در حمایت از همسرش پشیمان است. این روزنامه‌نگار مدعی است کلماتی که سانز در حمایت از آلوز به کار برده بود توسط وکیل فوتبالیست برزیلی آماده شده و در اختیار همسرش قرار گرفته بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e8x4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام دنی آلوز از زندان: از هیچ چیز نمی‌ترسم