تاریخ انتشار: 1401/11/20 16:41
کد خبر: 10838

دنی آلوز بالاخره اعتراف کرد

دنی آلوز روز گذشته نزد قاضی به ارتباط جنسی با شاکی خود اعتراف کرد، اما اتهام تعرض را رد کرد.
دنی آلوز بالاخره اعتراف کرد

دنی آلوز نزدیک به سه هفته است است که به اتهام تعرض به یک زن جوان در باشگاهی شبانه در بارسلونا زندانی است. او اکنون در زندان برایانز 2 بارسلونا حبس است و قاضی هنوز با آزادی او به قید وثیقه موافقت نکرده است. هرچند وکیل او در تلاش است تا آلوز را از زندان خارج کند، اما هنوز در این زمینه موفق نشده است.

آلوز از ابتدای بازداشت سه توضیح متفاوت در مورد پرونده داده است. او ابتدا گفت که اصلا شاکی را نمی‌شناسد. سپس اعتراف کرد که سعی کرده با او رابطه برقرار کند و در ادامه گفت که با او صحبت نیز کرده و تلاش برای برقراری رابطه را قبول کرد.

روز گذشته آلوز در نهایت قبول کرد که با شاکی ارتباط جنسی برقرار کرده و گفت که به خاطر همسرش حاضر نشده بود به این قضیه اعتراف کند؛ با این حال هرگونه اتهام تعرض را رد کرد و گفت که این با توافق دوطرفه بوده است؛ درحالی‌که شاکی تاکید دارد که آلوز به او تعرض کرده و حتی در فیلم‌های موجود مشخص است که او با سراسیمگی نزد دوستانش می‌رود و فریاد می‌زند یک بازیکن مشهور به او تعرض کرده و بلافاصله نیز پلیس را خبر می‌کنند. اکنون باید دید با اعتراف جدید آلوز، روند پرونده چگونه پیش خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3noeg4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام دنی آلوز از زندان: از هیچ چیز نمی‌ترسم