تاریخ انتشار: 1401/11/21 14:00
کد خبر: 10806

این پسر کابوس مسی شد!

ستاره الهلال که سابقه بازی در لالیگا با پیراهن ویارئال را دارد امشب در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد.
این پسر کابوس مسی شد!

سالم الدوسری، ستاره عربستانی الهلال، تجربه بازی در لالیگا را دارد و به عنوان بازیکن قرضی در ویارئال بازی کرده است. او در جام جهانی قطر گل پیروزی‌بخش تیم ملی عربستان را وارد دروازه آرژانتین کرد. از دیگر درخشش‌های او می‌توان به حذف کردن فلامینگوی برزیل با دو گل تماشایی اشاره کرد.

در ژانویه ۲۰۱۸ فدراسیون فوتبال عربستان و فدراسیون فوتبال اسپانیا به توافق رسیدند که ۹ بازیکن از این کشور آسیایی راهی لالیگا شده و به صورت قرضی در تیمهای حاضر در این لیگ بازی کنند. سالم الدوسری یکی از این بازیکنان بود که به ویارئال پیوست. او امشب با پیراهن الهلال در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل یک تیم اسپانیایی دیگر، رئال مادرید می‌ایستد.

او که سابقه درخشش در مقابل تیمهای برزیلی و آرژانتینی را دارد جدی‌ترین تهدید برای رئال مادرید در فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها خواهد بود.

در اولین بازی آرژانتین در قطر این الدوسری بود که با حضور بین بازیکنان آرژانتینی توپ ارسالی را کنترل کرد، دو مدافع را پشت سر گذاشت و با یک شوت تماشایی دروازه آلبی‌سلسته را باز کرد. به این ترتیب الدوسری تنها شکست آرژانتینی‌ها در قطر را به آنها تحمیل کرد. او به همین خاطر در برزیل محبوب شد اما اخیرا فوتبال برزیل را هم از گلزنی‌های خود در امان نگذاشت.

روز سه‌شنبه سالم الدوسری به به ثمر رساندن دو گل مقابل فلامنگوی برزیل در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان نقش مهمی در پیروزی ۳-۲ الهلال و صعود به فینال داشت. او در این مسابقه هم ستاره اصلی میدان بود و بعد از درخشش او مقابل فلامنگو بود که رئال مادرید به این نتیجه رسید در بازی شنبه‌شب جدی‌ترین تهدید برایش الدوسری خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8854

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیشنهاد نجومی الهلال به مسی