تاریخ انتشار: 1401/11/27 17:24
کد خبر: 10543

فاش شدن جزییات جدید از پرونده دنی آلوز

همزمان با رد فرجام‌خواهی دنی آلوز، جزئیات جدیدی از پرونده او منتشر شده است.
فاش شدن جزییات جدید از پرونده دنی آلوز

 پرونده آلوز می تواند در چند ساعت آینده چرخش قطعی پیدا کند. این پنجشنبه، دادگاه بارسلونا برای رسیدگی به بازداشت موقت دنی آلوز، متهم به تجاوز به زن جوان در یک کلوپ شبانه در بارسلونا، پس از درخواست تجدید نظر این چهره که در دفاعیات خود خواستار آزادی اش شده بود، جلسه ای تشکیل داد که درخواست آلوز در آن با مخالفت دادسرا و دادستان خصوصی مواجه است.

فراتر از آنچه در دادگاه اتفاق می افتد، جزئیات جدیدی از آنچه در شب اتفاقات در دیسکو رخ داد همچنان در حال آشکار شدن است. یک برنامه تلویزیونی به گزارش پلیس که در شب حمله ادعایی در محل بوده، دسترسی پیدا کرده است.

همه چیز در ساعت 4:57 بامداد 31 دسامبر آغاز شد، در آن زمان تماس یکی از مدیران با پلیس از کلوپ شبانه ضبط شد. تنها در یک ربع، ماموران به محل رسیدند و شروع به بررسی آنچه اتفاق افتاده بود، کردند. در آن لحظه ساعت 5.11 بامداد بود. نیم ساعت بعد، پس از گوش دادن به نسخه های مختلف، در ساعت 5:41، پلیس در گزارش مشخص می کند که ممکن است قربانی، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته باشد. در ساعت 6.01 آنها منعکس می کنند که دختر به همراه دو دوستش به کلینیک بیمارستان منتقل می شود.

* رفتار آلوز

اطلاعات دیگری که مورد تجاوز جنسی ادعایی دنی آلوز به یک زن در دیسکو را اثبات می کند، یک دوربین مداربسته است که تصویر ستاره سابق بارسا را در حال نادیده گرفتن قربانی (که گریه می کرد) در حالی که دوستش و کارکنان ساتون او را دلداری می دادند، ضبط کرد.

منابعی که "El Periódico" به آنها مراجعه کرده است توضیح می دهند که دنی آلوز از کنار زنان عبور کرده و تقریباً آنها را لمس کرده است، در حالی که قربانی به کارمندان کلوپ شبانه در مورد تجاوز جنسی ادعا شده گفته است که ساعتی قبل در این دیسکو از سوی آلوز مورد تجاوز قرار گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyjj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همسر دنی آلوز، درخواست طلاق داد