تاریخ انتشار: 1401/11/29 23:08
کد خبر: 10446

بند فسخ ارزان دیبالا؛ دسترسی عمومی به جواهر در حراجی انگلیس

باشگاه منچستریونایتد دوباره برای جذب دیبالا در تابستان اقدام خواهد کرد.
بند فسخ ارزان دیبالا؛ دسترسی عمومی به جواهر در حراجی انگلیس

درخشش پائولو دیبالا در رم تحت هدایت ژوزه مورینیو، اگرچه آنها را در جمع 2 تیم بالانشین در صدر جدول جای نداده و حذف زودهنگامی در جام حذفی ایتالیا تجربه کرده‌اند اما جالوروسی یکی از ارکان اصلی کورس کسب سهمیه این فصل سری آ هستند و پائولو دیبالا هم بیشترین گل را در جمع شاگردان مورینیو به ثمر رسانده و هم بدون شک، بهترین ستاره تیم در مدت اخیر بوده است.

بیشترین گل (8)، بیشترین پاس گل (6)، بهترین نمره میانگین برای هر بازی از سایت‌های آنالیز عملکرد بازیکنان (7.85) و بهترین نرخ تاثیر مستقیم روی هر گل تیم (میانگین 1.14 تاثیر مستقیم به ازای هر 90 دقیقه دیدارهای تیم در سری آ)، پائولو دیبالا را در جمع بهترین‌های فصل جاری سری آ قرار داده است. یوونتوس که او را تابستان گذشته به صورت رایگان از دست داد، جواهر را به پایتخت هدیه داد و پس از آن استقبال تاریخی، حالا دیبالا در جمع گرگ‌ها خوش‌رقصی می‌کند.

 

دوباره منچستریونایتد

به نقل از اسکای ایتالیا، در قرارداد پائولو دیبالا با رم بند فسخ جالبی گنجانده شده که به ازای این بند، تیم‌های غیر ایتالیایی قادر خواهند بود با پرداخت تنها 12 میلیون یورو، او را به خدمت بگیرند و این مبلغ برای تیم‌های حاضر در سری آ، بیش از 20 میلیون نیست. جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی اطمینان دارد دیبالا پس از درخشش در فصل جاری سری آ، رم را به مقصد تیمی دیگر خارج از سری آ ترک خواهد کرد و منچستریونایتد، دوباره در صف اول مشتریان ستاره آرژانتینی قرار  دارد.

 

چرا با یک سال تاخیر؟

اینکه دیبالا تا چه اندازه به سبک بازی تن‌هاخ می‌نشیند و چرا منچستریونایتد در تابستان گذشته که به صورت رایگان در دسترس بود برای جذب او اقدام نکرد، خود سوال دیگری است که جای بحث دارد اما با نگاهی به ترکیب شیاطین سرخ در تقابل با بارسلونا، این نکته یادآور می‌شود که پستی که ووت وگهورست در نوکمپ به میدان رفت، نه به سبک بازی او می‌خورد و نه ویژگی‌های فیزیکی، قابلیت درخشش در آن نقطه از زمین را به مهاجم هلندی می‌دهد.

تن‌هاخ پس از مدت‌ها مقابل بارسلونا دست به تغییر آرایش تیم زد که اگرچه تیمش مصدومان بسیاری داشت اما جای خالی ستاره‌ای چون دیبالا در آن آرایش تیمی واضح بود و بعید نیست نظرات تن‌هاخ نسبت به تابستان گذشته، کاملاً تغییر کرده باشد. به خصوص آنکه جواهر آرژانتینی این فصل به خوبی خود را اثبات کرد و خاطرات واپسین سال‌های تلخ در تورین را به دست فراموشی سپرد.

 

بند فسخ عجیب برای ایتالیایی‌ها

با این قیمت، نه‌تنها منچستریونایتد، بلکه باشگاه‌های انگلیسی دیگری هم  برای به خدمت گرفتن دیبالا صف خواهند کشید و برخلاف بند فسخی که در قرارداد دیبالا برای جدایی از رم به مقصد تیم‌های سری آ گنجانده شده و 20 درصد متعلق به دیبالا کمی کار را پیچیده می‌کند، این پیچیدگی‌ها نسبت به پیشنهادات تیم‌های غیر ایتالیایی، متوجه قرارداد او نیست. به گزارش اسکای، اگر باشگاهی ایتالیایی بخواهد بند فسخ قرارداد دیبالا را در تابستان آینده فعال کند، باشگاه قادر خواهد بود دستمزد سالیانه دیبالا را تا 6 میلیون یورو افزایش دهد (دستمزد او در حال حاضر 3.8 میلیون یورو در سال است) اما این اتفاق، برای خروج او به مقصد خارج از شبه جزیره قابلیت رخ دادن ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyoa4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچسترسیتی،‌ چلسی را در هم کوبید و حذف کرد