تاریخ انتشار: 1401/12/01 13:13
کد خبر: 10395

عمارت چند میلیون یورویی رونالدو برای فروش

فوق‌ستاره پرتغالی اکنون در عربستان سعودی زندگی می‌کند و دیگر خانه باشکوهش در منچستر را نمی‌خواهد. این خانه مجلل واقع در منطقه چشایر برای فروش گذاشته شده است.
عمارت چند میلیون یورویی رونالدو برای فروش

کریستیانو رونالدو با بستن قرارداد با النصر به همراه نامزدش جورجینا رودریگس و فرزندانشان به عربستان سعودی نقل مکان کرده و همه شواهد نشان می‌دهند که او مدتی طولانی در خاورمیانه خواهد ماند و قصد برگشتن به بریتانیا را ندارد.

حالا طبق گزارش‌ها، رونالدو عمات لوکس خود در چشایر را برای فروش گذاشته است. او هنگام بازی برای شیاطین سرخ، به همراه خانواده‌اش مدتی در این عمارت باشکوه اقامت داشت.

خانه رونالدو در چشایر

عمارتی با ارزش بیش از ۶ میلیون یورو

قیمت فروش این عمارتی که دارای هفت اتاق خواب و شش حمام است، در حدود ۵٫۵ میلیون پوند خواهد بود. از دیگر امکانات این خانه می‌توان به اتاق تناسب اندام مجهز به فناوری پیشرفته، استخر شنا، زمین تنیس، جکوزی و اتاق سینما اشاره کرد.

علاوه بر اینها، خانه دارای گاراژ بزرگی است که تا ۴ ماشین را می‌توان در آن پارک کرد، و همچنین چندین اتاق پذیرایی و یک اتاق شراب هم دارد. آقای «جکسون استاپس» که مسئول مشاور املاک است و کار فروش این عمارت را بر عهده دارد، خانه کریستیانو رونالدو را اینگونه توصیف می‌کند: «شاهکاری از طراحی مدرن: یک اقامتگاه اصلی فوق‌العاده شیک یا یک سوئیت سرگرمی باشکوه، منطقه بزرگ دوخوابه مخصوص مهمان و زمین تنیس.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy9b2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس| نامزد رونالدو به تماشای هنرنمایی کریستیانوی کوچک نشست