تاریخ انتشار: 1401/12/03 15:37
کد خبر: 10312

سوال در مورد لوکا مودریج سرمربی لیورپول را خشمگین کرد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از سوال خبرنگاری درباره تمدید قرارداد مودریچ به شدت عصبانی شد.
سوال در مورد لوکا مودریج سرمربی لیورپول را خشمگین کرد!

 لیورپول شب گذشته نتوانست از دو گلی که در دقایق ابتدایی بازی برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به ثمر رسانده بود دفاع کند و در نهایت بازی را با نتیجه 2-5 به این تیم واگذار کرد.

وینیسیوس جونیور با دو گلی که به ثمر رساند و لوکا مودریچ با نمایش درخشانی که در میانه میدان داشت و تاثیرگذاری روی گل‌‎های به ثمر رسیده توسط ادر میلیتائو و کریم بنزما بهترین بازیکنان رئال در این دیدار بودند.

یکی از خبرنگاران پس از پایان این بازی در نشست خبری از کلوپ پرسید که آیا وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا در حال حاضر به حساب می‌آید یا خیر و او تنها به گفتن «بله» اکتفا کرد.

سپس خبرنگار دیگری پرسید آیا مودریچ با این نمایش درخشان در آنفیلد شایسته امضای قرارداد جدیدی با رئال خواهد بود یا خیر. این سوال باعث عصبانیت این مربی آلمانی شد.

او در پاسخ گفت:« اوه، خدای من! شما مشخصا علاقه زیادی به مشکلات من ندارید چون این یکی از مشکلاتی که من با آن روبرو هستم نیست. بله، مودریچ بازیکنی فوق العاده‌ای است و من مطمئنم که کارلتو و رئال مادرید تصمیم درست را درباره بازیکن درست می‌گیرند اما این موضوع در حیطه اختیارات من نیست.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lavk3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ با مثلث MSF به دنبال کامبک تاریخی
لیورپول و چالش شکست رئال در آنفیلد؛