تاریخ انتشار: 1401/12/04 00:47
کد خبر: 10292

طارمی امشب مقابل اینتر ۱۰ تایی می‌شود

ستاره ایرانی پورتو یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل اینتر است.
طارمی امشب مقابل اینتر ۱۰ تایی می‌شود

مهدی طارمی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را فوق‌العاده پشت سر گذاشت و در پنج مسابقه پنج گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد و امشب هم امیدوار است همین روند درخشان را در تقابل با اینتر میلان ادامه دهد و در یک جدال حساس دیگر در ورزشگاه جوزپه‌ مه‌آتزا نمایش خوبی داشته باشد.

تیم فوتبال پورتو با بهره‌مندی از مهدی طارمی در فهرست نفرات خود، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در استادیوم خانگی باشگاه اینتر میلان، به مصاف این تیم که در جایگاه دوم جدول سری آ ایتالیا قرار دارد، خواهد رفت که ستاره ایرانی خود را نیز در خط حمله می‌بیند.

مهدی طارمی که در دو مسابقه اخیرشان موفق به گلزنی نشده، ولی روی گل تیمش تاثیرگذار بوده، در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر پرتغال نیز ۲۱ بار به میدان رفته که توانسته ۱۱ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل بدهد و می‌خواهد مثل دور گروهی لیگ قهرمانان، امشب هم در جدال اروپایی برابر اینتر میلان بدرخشد.

تیم فوتبال پورتو پرتغال در گروه B لیگ قهرمانان اروپا ۱۲ امتیاز در ۶ مسابقه به دست آورد و بالاتر از تیم‌های کلوب بروژ بلژیک، بایر لورکوزن آلمان و اتلتیکو مادرید قرار گرفت و اینتر میلان هم در رده دوم گروه C پایین‌تر از بایرن مونیخ و بالاتر از بارسلونا ایستاد.

ستاره ایرانی پورتو آخرین گل خود در لیگ قهرمانان را در هفته ششم مرحله گروهی در استادیوم دو دراگائو برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رساند و امشب هم تماشاگران ایرانی امیدوار هستند او مقابل اینتر آمار گل‌های اروپایی خود را دو رقمی کند و به ۱۰ گل افزایش دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpvv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورتو در حضور طارمی قهرمان جام اتحادیه پرتغال شد