تاریخ انتشار: 1401/12/07 20:48
ایگالو الدحیل را نابود کرد!
کد خبر: 10084

شروع توفانی مهاجم منچستر در نیمه‌نهایی آسیا (عکس)

ستاره نیجریه‌ای الهلال در ۱۰ دقیقه ابتدایی دیدار با الدحیل دو گل به ثمر رساند.
شروع توفانی مهاجم منچستر در نیمه‌نهایی آسیا (عکس)

 الهلال عربستان در شرایطی بازی اخیرش مقابل فولاد ایران را در یک رقابت نزدیک با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت که تعدادی از ستاره‌هایش، از جمله اودیون ایگالو را دراختیار نداشت، اما این مهاجم نیجریه‌ای در بازگشت به ترکیب سعودی‌ها در مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان درخشان ظاهر شد.

اوگالو که در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یکی از گل‌های الهلال مقابل شباب الاهلی را به ثمر رسانده بود، پس از یک مسابقه غیبت برابر فولاد ایران، امشب با توپ پر به میادین بازگشت و در ۱۰ دقیقه کار الدحیل قطر را تمام کرد!

درحالی‌که فقط دو دقیقه از شروع بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین الهلال و الدحیل گذشته بود، محمد کانو، هافبک ملی‌پوش سعودی‌ها، از اشتباه عجیب بازیکنان الدحیل در پرتاب اوت به بهترین شکل استفاده کرد و با توپ‌ربایی و دریبل سرپا به فدریکو فرناندز وارد محوطه جریمه شد که پاس چکشی او را اودیون ایگالو با ضربه سر وارد دروازه قطری‌ها کرد.

py4i0v1u

نمایش استثنایی الهلال پس از زدن این گل باز هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۱۰ روی پاس بلند جانگ هیون‌سو از خط دفاعی به پشت مدافعان الدحیل صاحب یک موقعیت جدی شد که این بار پاس در عرض میشل برزیلی را ایگالو با دریبل صلاح زکریا، دروازه‌بان قطری‌ها، تبدیل به گل کرد و اختلاف را به دو گل رساند.

ایگالو که در فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان هشت گل در ۱۲ مسابقه به ثمر رسانده، در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان مرد اول تیمش بود و توانست در ۱۰ دقیقه ابتدایی دو گل بزند تا شرایط صعودشان به فینال آسیا را فراهم کند که البته سه دقیقه بعد هم سومین گل را توسط موسی مارگا به ثمر رساندند تا برتری‌شان را تقریبا قطعی کرده باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2la6r3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب فولاد برابر الهلال اعلام شد