تاریخ انتشار: 1395/08/24 11:26
کد خبر: 249228

شایستگی این را دارم که بازیکن اصلی منچستریونایتد باشم

ملی پوش ارمنستانی که تاکنون موفق نشده است خود را به عنوان یکی از بازیکنان مهم در ترکیب اصلی «شیاطین سرخ» معرفی کند، مصمم است تا خود را به منتقدانش اثبات کند.
شایستگی این را دارم که بازیکن اصلی منچستریونایتد باشم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، «هنریک مخیتاریان» اعتقاد دارد که وی باید بازیکنی اصلی در ترکیب منچستریونایتد تحت هدایت «ژوزه مورینیو» باشد.

این بازیکن ارمنستانی که در تابستان امسال به «اولدترافورد» آمده است، تاکنون تنها در یک بازی از لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است و تلاش می کند تا خود را به مربی پرتغالی اش اثبات کند.

در حالیکه ممکن است مخیتاریان در نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه را ترک کند، وی معتقد است که اگر به او فرصتی داده شود، هنوز می تواند موفق شود.

این بازیکن ۲۷ ساله در مصاحبه ای با فدراسیون فوتبال ارمنستان گفت: می دانم که می توانم در منچستریونایتد موفق شوم و قصد دارم به همه نشان دهم شایستگی این را دارم که بازیکن اصلی این تیم در لیگ برتر باشم. هیچ ناامیدی وجود ندارد و فقط خودم را به چالش می کشم. زمانیکه در راهم با موانعی رو به رو می شوم، هرگز نمی ایستم یا دست نمی کشم، بلکه تنها به رفتن ادامه می دهم تا اینکه به اهدافم برسم. امروز زمان کافی برای بازی کردن ندارم، پس باید تمام تلاشم را بکنم تا کادر فنی فرصت بازی کردن را به من بدهند. به سخت کار کردن ادامه می دهم و این کار نتیجه خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pwex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه دپارتمان داوری درباره اتفاقات اخیر