تاریخ انتشار: 1401/12/17 10:58
کد خبر: 9585

تشویق خاص ستاره فوتبال ایران در قلب اروپا/ تغییر ناگهانی لحن هواداران

مهاجم ملی پوش فوتبال ایران بالاخره توانست کیفیت فنی خود را در بوندسلیگا نشان بدهد.
تشویق خاص ستاره فوتبال ایران در قلب اروپا/ تغییر ناگهانی لحن هواداران

مدت کوتاهی قبل سردار آزمون می‌توانست این پروژه حضور در فوتبال آلمان را در قامت یک فوتبالیست بازنده ترک کند، به لیگ فرانسه برود و برای همیشه خاطره بدی از آلمان و بوندس‌لیگا داشته باشد. حالا اما او را به‌عنوان ستاره‌ای می‌شناسیم که موفق به گلزنی در ۲ بازی متوالی این لیگ شده است

بعد از بازی تماشایی هفته گذشته روبه‌روی فرایبورگ، آزمون این‌بار نخستین گل تیمش در مسابقه با هرتابرلین را به ثمر رساند. این‌بار لازم نبود سردار کار عجیبی انجام بدهد، او فقط در نقطه درست ایستاد تا پاس عالی فریمپونگ را تحویل بگیرد و آن را با یک ضربه دقیق به تور دروازه حریف برساند. او دوباره گلزنی را از سر گرفته است. او دوباره تبدیل به سردار آزمون شده است.

فیکس‌شدن در تیم ژابی آلونسو به‌عنوان تک‌مهاجم آن‌هم در شرایطی که چهره سرشناسی مثل پاتریک شیک روی نیمکت نشسته، همه‌چیز را درباره این هفته‌های سردار نمایان می‌کند. حالا دیگر لورکوزنی‌ها متوجه شده‌اند که چه مهاجم فرصت‌طلبی دارند. تغییر ذهنیت هواداران باشگاه در مورد آزمون را می‌شود از لحن کامنت‌ها در صفحه رسمی باشگاه فهمید. او دیگر یک خرید ناامیدکننده نیست، او دیگر یک خرید بد نیست، سردار مدت‌ها برای چنین لحظاتی صبر کرده و امیدوار است این فرم را از بوندس‌لیگا به یورولیگ هم منتقل کند. هنوز موفقیت‌های بزرگی در آلمان، انتظار این بازیکن را می‌کشند.

چقدر دل‌مان تنگ شده بود برای روزی که دوباره تشویق خاص آلمانی را برای ستاره‌های ایرانی بشنویم. وقتی هواداران لورکوزن ۳بار نام خانوادگی آزمون را صدا می‌زدند، این حس دوباره زنده شده بود. سردار هنوز فاصله زیادی با بهترین گلزن‌های ایرانی بوندس‌لیگا دارد اما این دو بازی، می‌توانند شروعی برای یک دوره درخشان باشند. او زندگی تازه‌ای را در آلمان شروع کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlvj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف سردار آزمون مشخص شد