تاریخ انتشار: 1401/12/18 23:34
کد خبر: 9495

رئال دوباره کهکشانی می‌شود: 3 خرید بزرگ در راه برنابئو

جود بلینگام تنها هدف تابستانی رئال مادرید نیست و فلورنتینو پرز، ارلینگ هالند و امباپه را به عنوان دو هدف اصلی نقل و انتقالاتی باشگاهش در تابستان آینده انتخاب کرده است.
رئال دوباره کهکشانی می‌شود: 3 خرید بزرگ در راه برنابئو

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت مدعی است رئال مادرید علاوه بر جود بلینگام یک ستاره دیگر را هم به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالات تابستانی‌اش انتخاب کرده و او کسی نیست جز ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی.

امروز گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد نمایندگان رئال مادرید در لندن با پدر و مدیر برنامه‌های بلینگام مذاکره کرده و موافقت او را با انتقال ستاره جوان انگلیسی به رئال جلب کرده‌اند. ایندیپندنت با تایید این گزارش‌ها می‌گوید اما رئال تنها او را در نظر دارد بلکه برای جایگزینی بلندمدت کریم بنزما یک مهاجم را هم هدف گرفته است. این مهاجم کسی نیست جز ارلینگ هالند.

هالند و بلینگام با هم رابطه دوستانه صمیمی‌ای دارند چرا که به مدت یک فصل و نیم در دورتموند هم‌بازی بودند. در صورت موفقیت پرز و انتقال این دو به برنابئو، رئال می‌تواند دو ستاره بزرگ این روزهای فوتبال اروپا را که رابطه نزدیکی بینشان برقرار است در تیمش داشته باشد. این برای لوس بلانکوس وضعیتی رویایی خواهد بود.

این صحبت‌ها درباره انتقال بلینگام و هالند به برنابئو در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد دیگر ستاره بزرگی که پرز هدف گرفته است کیلیان امباپه خواهد بود. به خصوص بعد از شکست دیشب پی‌اس‌جی مقابل بایرن و حذف از لیگ قهرمانان شایعات درباره جدایی امباپه و انتقالش به رئال بار دیگر قوت گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrza4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی رئال مادرید: کروس می‌خواهد خداحافظی کند