تاریخ انتشار: 1401/12/20 20:19
کد خبر: 9406

رئال مادرید با کامبک برزیلی‌‌ به استقبال لیورپول رفت

شاگردان کارلو آنچلوتی در دیداری خانگی از هفته بیست‌وپنجم لالیگا سه امتیاز کسب گرفتند و فاصله خود را با بارسلونای صدرنشین کم کردند.
رئال مادرید با کامبک برزیلی‌‌ به استقبال لیورپول رفت

در آغاز دومین روز از هفته بیست‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اسپانیول رفت و این بازی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان رساند.

اسپانیول میانه جدولی در ابتدای بازی میزبان پرآوازه خود را غافلگیر و در دقیقه هشتم توسط خوسلو دروازه حریف را باز کرد. البته برتری میهمان کاتالان چند دقیقه‌ای بیشتر دوام نداشت، چرا که وینیسیوس جونیور با پاسی از تونی کروس کار را برای رئال مادرید به تساوی کشاند.

کامبک کهکشانی‌ها در دقیقه 39 با ثبت گلی دیگر کامل شد و این بار یک برزیلی دیگر، ادر میلیتائو با پاس اورلین شوامنی گلزنی کرد. در نهایت و در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم، مارکو آسنسیو خیال کارلو آنچلوتی و مردانش را از کسب پیروزی روحیه‌بخش قبل از مصاف خانگی این هفته مقابل لیورپول در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (چهارشنبه) آسوده کرد.

رئال مادرید با این نتیجه هفدهمین پیروزی فصل خود را کسب کرد و 56 امتیازی شد تا فاصله‌اش را با بارسلونای صدرنشین به شش امتیاز کاهش دهد.

امشب سه بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که در اولین بازی از ساعت 18:45 الچه پذیرای وایادولید خواهد بود، در بازی دوم سلتاویگو میزبان رایووایکانوست و در آخرین بازی از ساعت 23:30 مایورکا در خانه به مصاف رئال سوسیه‌داد می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6nd2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف رئال مادرید برابر رئال بتیس/فاصله کهکشانی‌ها با بارسلونا بیشتر شد