تاریخ انتشار: 1401/12/25 20:25
کد خبر: 9146

چراغ قرمز ستاره جوان به اسپانیا

مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
چراغ قرمز ستاره جوان به اسپانیا

آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، تابعیت دو کشور اسپانیا و آرژانتین را دارد. او حتی سابقه بازی در تیم ملی زیر 18سال اسپانیا را داشته است.

اما با اینکه لیونل اسکالونی امسال نام گارناچو را در فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی آرژانتین اعلام نکرد تا این ستاره جوان یونایتد نتواند در قطر حضور یابد و در کنار دیگر بازیکنان آلبی‌سلسته فاتح جام جهانی بشود اما او پیش از این جام جهانی تصمیم خود را گرفته و آرژانتین را به عنوان وطن فوتبالی‌اش انتخاب کرده بود.

آلخاندرو گارناچو با اینکه تا کنون در تیم بزرگسالان با هدایت اسکالونی حضور نداشته اما سابقه پوشیدن پیراهن راه‌راه آلبی‌سلسته را دارد. او در تیم ملی زیر 20سال این کشور که هدایتش بر عهده خاویر ماسکرانو بود به میدان رفته است.

مربی سابق او در تیم ملی جوانان آرژانتین امروز در یک مصاحبه گفت علت اصلی انتخاب آرژانتین توسط گارناچو شیفتگی بی حد و حصر او به لیونل مسی بوده است. او می‌گوید این ستاره جوان منچستریونایتد دیوارهای خانه‌اش را پر از تصاویر لیونل مسی کرده است.

رومئو که در تیم ملی جوانان آرژانتین به عنوان دستیار ماسکرانو فعالیت می‌کرد به دی اسپورتس رادیو گفت: "گارنوچو مصمم بود در تیم ملی آرژانتین بازی کند چون شیفته مسی است. باورتان نمی‌شود یک نفر می‌تواند ستاره‌ای را اینقدر دوست داشته باشد. دیوارهای خانه گارناچو با عکس‌های مسی فرش شده است. برای همین وقتی از اسپانیا با او تماس گرفتند محترمانه رد کرد و گفت می‌خواهد برای آرژانتین بازی کند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9kj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


3 مشتری برای لیونل مسی