تاریخ انتشار: 1402/01/04 10:40
مسی: همیشه رویای این جشن قهرمانی را می‌دیدیم
کد خبر: 8782

ادعای احترام به مسی به وسعت یک ملت / آرژانتین به لیونل تعظیم کرد!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، ساعاتی قبل پیامی پر احساس برای هواداران تیم ملی کشورش در جشن قهرمانی این تیم در خاک آرژانتین فرستاد.
ادعای احترام به مسی به وسعت یک ملت / آرژانتین به لیونل تعظیم کرد!

تیم ملی آرژانتین صبح امروز در دیداری دوستانه میزبان پاناما بود و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی توانست گل دوم تیمش را در دقیقه 89 وارد دروازه حریف کند. این گل روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید تا این بازیکن بار دیگر توانایی‌هایش را در زمین فوتبال به نمایش گذاشته باشد.

اما این بازی از اهمیت خاصی برای تیم ملی آرژانتین برخوردار بود، چرا که جشن قهرمانی آنها در جام جهانی 2022 قطر پیش از این دیدار با حضور تماشاگرانی که در عرض چند دقیقه تمامی بلیت‌های این بازی را خریده و ورزشگاه را مملو از تماشاگر کرده بودند برگزار شد.

لیونل مسی

مسی که چهره اصلی این جشن بود و بارها از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه و هم تیمی‌ها و لیونل اسکالونی به صورت خاص و ویژه تمجید و تشویق شده بود، در این جشن بسیار احساساتی به نظر می‌رسید.

او با در دست گرفتن میکروفن خطاب به کسانی که در ورزشگاه بودند و تمامی هواداران تیم ملی کشورش گفت:« من همیشه رویای این لحظه و جشن گرفتن با شما را می‌دیدم. با کشورم، آرژانتین. نمی‌خواهم هیچ یک از هم تیمی‌هایی که قبلا داشتم را فراموش کنم چون ما تمام کارهای لازم برای رسیدن به این جام را کرده بودیم. بیایید از ستاره سوم لذت ببریم!»

هواداران آرژانتین در این لحظه فریادی از شادی کشیدند و بار دیگر نام این ستاره تاریخ فوتبال در سراسر ورزشگاه طنین انداز شد و همه ژست تعظیم به مسی را گرفتند تا به او ادای احترام کرده باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvdo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فروش یک روزه پیراهنی که مسی با آن سال نو را جشن گرفت