تاریخ انتشار: 1402/01/07 12:51
بازخوانی یک مصاحبه جنجالی، پیش‌بینی کونته از اخراج
کد خبر: 8615

تاتنهام بیست سال دیگر هم جام نمی‌برد!

آنتونیو کونته بدل به چهارمین سرمربی پس از مائوریسیو پوچتینوی محبوب تاتنهام شد که صندلی سرمربیگری این تیم را ترک می‌کند.
تاتنهام بیست سال دیگر هم جام نمی‌برد!

 جدایی آنتونیو کونته این‌بار دلیل متفاوتی با سایر مربیان داشت، چرا که او بعد از جایگزینی نونو اسپیریتو، سرمربی پرتغالی سابق ولورهمپتون، دوره نسبتا خوبی در اسپرز داشت و بعد از صعود به لیگ قهرمانان در فصل گذشته، در این فصل نیز تیمش همچنان موقعیت خود را حفظ کرده است.

اما آنچه که باعث نهایی شدن این تصمیم قابل پیش‌بینی شد، صحبت‌های تند کونته علیه بازیکنان تاتنهام پس از تساوی 3-3 مقابل ساوتهمپتون در ۱۸ مارس گذشته بود که البته بعد از حذف تاتنهامی‌ها از لیگ قهرمانان اروپا در دو بازی رفت و برگشت مقابل میلان، دردناک‌تر هم به نظر می‌رسید. در آن روز کونته احتمالا به قصد بیدار کردن تیم، اقدام به شدیدترین حمله علیه بازیکنان گران‌قیمت تاتنهام کرد.

آنتونیو که با همان استایل همیشگی، بلوز مشکی، موهای خوابیده روی صورت و با نگاهی سرد به خبرنگاران صحبت می‌کرد، تاتنهامی‌ها را یک مشت بازیکن خودخواه خطاب کرد که برای پیراهن‌شان به اندازه کافی ارزش قائل نیستند.

کونته:  مسئله اشتیاق و خواستن است. باید از چشم‌های شما آتش بیرون بزند. باید قلبتان در آتش اشتیاق بسوزد و این را در هر لحظه‌، در هر لحظه نشان بدهید

کونته گفت: من یازده بازیکن خودخواه دیدم که در زمین هیچ کمکی به هم‌ نمی‌کردند. ما حرفه‌ای هستیم. باشگاه به من و بازیکنان پول زیادی می‌دهد. ما مستقیما از باشگاه پول دریافت می‌کنیم و این برای شغل ما است، نه برای اینکه عذری برای کوتاهی‌هایمان پیدا کنیم.

او ادامه داد: این مسئله برای من غیرقابل قبول است و من برای اولین بار در دوران مربیگری‌ام، چنین چیزی را می‌بینم. موقعیت ما به نسبت به فصل گذشته بدتر شده است. داستان تاتنهام همیشه همین است. ۲۰ سال است که چیزی نبرده‌اند اما چرا؟ آیا اشتباه همیشه از سمت باشگاه بوده یا مربیانی که اینجا بوده‌اند؟ من مربیانی را که در تاتنهام بوده‌اند، دیده‌ام. شما مجبورید سرمربی را اخراج کنید، برای اینکه در جاهای دیگر دست به تغییر نزنید.

2

کونته سپس گفت: تا امروز من سعی در مخفی کردن این موقعیت داشتم اما از الان به بعد نه. من دیگر نمی‌خواهم چیزی را که امروز دیدم، دوباره به چشم ببینم، چرا که این برای من غیرقابل پذیرش است. با این وضع و روحیه و شرایط، ما باید برای عناوین هفتم و هشتم بجنگیم اما من برای این [رده‌ها]، اینجا نیامده‌ام. من واقعا عصبانی هستم و همه باید مسئولیت خود را بردارند، نه فقط باشگاه و سرمربی، بلکه بازیکنان هم در این موضوع دخیل هستند. ما می‌توانیم به این روش ادامه بدهیم و دوباره سرمربی را عوض کنیم اما در آن صورت موقعیت تغییری نخواهد کرد؛ باور کنید.

کونته با گفتن این جمله از جای خود بلند شد و نشست مطبوعاتی را ترک کرد، در حالی‌ که حرف‌هایش جنجال بزرگی را در فوتبال انگستان برانگیخت.

نکته جالب اینکه امروز در بیانیه باشگاه تاتنهام به لزوم در کنار هم بودن (تیم)  تاکید شده تا به نوعی موضع باشگاه علیه صحبت‌های جنجالی کونته و به سود بازیکنان شفاف بشود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojwo3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یونایتد ناامید شد: هری کین در لیگ برتر نمی‌ماند