تاریخ انتشار: 1402/01/09 23:03
کد خبر: 8509

رشفورد: شایعات مزخرف است، دستمزد بالا نخواستم!

در روزهای اخیر شایعاتی درباره درخواست دستمزد نجومی مارکوس رشفورد از منچستریونایتد مطرح شده بود که این ستاره انگلیسی این شایعات را به شدت تکذیب کرد.
رشفورد: شایعات مزخرف است، دستمزد بالا نخواستم!

قرارداد مارکوس رشفورد با یونایتد در تابستان 2024 به پایان می‌رسد. شیاطین سرخ در اوایل فصل جاری از گزینه تمدید خودکار در قرارداد او استفاده کردند تا این ستاره انگلیسی یک سال دیگر بازیکن یونایتد بماند.

اما یونایتد از رشفورد آنقدر راضی است که در تلاش است او را برای آینده طولانی‌مدت حفظ کند. به همین علت است که مذاکرات جدیدی برای امضای یک قرارداد طولانی‌مدت بین باشگاه و او آغاز شده است.

omfhjocs

در روزهای اخیر گزارش‌هایی در انگلیس منتشر شد که مدعی بود رشفورد در پاسخ به درخواستهای یونایتد برای تمدید قرارداد خواهان افزایش شدید دستمزد خود شده است. این گزارش‌ها دستمزد درخواستی رشفورد از منچستریونایتد را 500هزار پوند در هفته اعلام کرده بودند.

انتشار این شایعات هواداران یونایتد را ناراحت کرده بود. رشفورد اما امروز سکوت خود را شکست و شایعات درباره درخواست دستمزد نجومی را به شدت تکذیب کرد. این ستاره انگلیسی در توییتر نوشت:" قبل از اینکه شایعات بیشتر از این قدرت بگیرد خیال همه را راحت می‌کنم: این ادعا مزخرف محض است. من و باشگاه برای همدیگر احترام قائلیم و این احترام پابرجا خواهد ماند. تمرکز من تنها به کسب بهترین نتیجه ممکن در لیگ و فتح جام‌ها است".

ryfu1tbu

رشفورد 25ساله که منچستریونایتد باشگاه کودکی او است در حال حاضر در بهترین سالهای فوتبالی خود به سر می‌برد. قرارداد بعدی او مسلما بزرگترین تصمیم دوران حرفه‌ایش خواهد بود و بررسی همه جوانب پیش از گرفتن چنین تصمیمی طبیعی به نظر می‌رسد. واکنش سریع رشفورد نشان می‌دهد او به حفظ رابطه خوبش با هواداران یونایتد متعهد است و قصد ندارد این رابطه آسیب ببیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7ex3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیلم/ گل دوم منچستریونایتد به لیورپول توسط رشفورد