تاریخ انتشار: 1402/01/13 16:19
کد خبر: 8359

پیکه: گواردیولا به‌خاطر لباس آستین کوتاه تنبیهم کرد

جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید پپ گواردیولا قواعد خاصی برای لباس پوشیدن در سرما داشت و به همین دلیل یک بار او را جریمه کرده است.
پیکه: گواردیولا به‌خاطر لباس آستین کوتاه تنبیهم کرد

 گواردیولا قواعد خاص و مشخصی برای بازیکنان تیمش دارد و رعایت این قوانین برای او از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

او در طول دوران حضورش در بارسلونا هم این قواعد را اجرا می‌کرد و از بازیکنانش هم انتظار داشت که به تمامی موارد مدنظر او احترام بگذارند تا همیشه در دسترس تیم باشند و بهترین نمایش ممکن را ارائه دهند.

پیکه که نوامبر سال گذشته میلادی و در پانزدهمین فصل حضورش در بارسلونا تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت، در فاصله سال‌های 2008 تا 2012 که هدایت این تیم برعهده گواردیولا بود نیز در بارسلونا حضور داشت.

این بازیکن سابق بارسا حالا از جریمه سنگین و برخورد جدی این مربی کاتالان با خودش به دلیل رعایت نکردن قوانین مشخص و نپوشیدن لباس گرم در سرما و هنگام بارش برف خبر داده است.

او در این باره گفت: «یک بار هوا در بارسلونا بسیار سرد بود، اما من پیراهن آستین کوتاه پوشیده بودم. عکسی از من در حالی که برف می‌بارید و پیراهن آستین کوتاه تنم بود منتشر شد. پپ عکس را دید و بسیار عصبانی شد. او تنبیهم کرد، برایم جریمه نقدی در نظر گرفت، من را برای بازی دعوت نکرد و مجبورم کرد پول یک وعده غذا برای تیم را پرداخت کنم. دلیلش هم این بود که من سلامتی‌ام را به خطر انداخته بودم.»

vpj1mpmq

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kb5x3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش پیکه به ناراحتی شکیرا و آهنگ جدیدش/فقط می‌خواهم فرزندانم شاد باشند!