تاریخ انتشار: 1402/01/13 23:17
کد خبر: 8353

خشم تن‌هاخ از خبرنگاران: داستان خنده‌دار تعریف نکنید!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست 2-0 مقابل نیوکسل از سوال‌های خبرنگاران درباره ناکامی تیمش در گلزنی عصبانی شد و آن‌ها را به مطرح کردن داستان‌های خنده‌دار متهم کرد.
خشم تن‌هاخ از خبرنگاران: داستان خنده‌دار تعریف نکنید!

منچستریونایتد که چندی پیش در فینال جام اتحادیه انگلیس موفق شده بود نیوکسل را شکست داده و اولین جام قهرمانی خود در دوران اریک تن‌هاخ را فتح کند امشب در هفته بیست و نهم لیگ برتر به خانه نیوکسل، سنت جیمزز پارک، رفت تا بار دیگر با این تیم دیدار کند.

یونایتد شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشت و با گل‌های ویلاک و ویلسون در نیمه دوم از کلاغ‌ها شکست خورد تا رتبه سوم جدول را به نیوکسل واگذار کند.

تن‌هاخ در کنفرانس بعد از بازی از کمبود اشتیاق و مصمم نبودن بازیکنانش گلایه کرد و گفت آن‌ها به خاطر فینال جام اتحادیه باید انتظارش را می‌داشتند که نیوکسل با اراده دو چندان به مصافشان برود.

لوک شاو بعد از بازی گفت نیوکسل بیشتر از یونایتد برد می‌خواست

بله کاملا موافقم. ارزیابی من همین بود. آنها عزم و اراده بیشتری داشتند، تهاجمی‌تر ظاهر شدند و اشتیاق‌شان برای پیروزی بیشتر بود. در خیلی از موقعیت‌ها در طول مسابقه این را می‌شد دید. وقتی شرایط این‌طور باشد نمی‌توان پیروز شد.

من از اینکه می‌دیدم نمی‌توانیم در حد حریف‌مان اراده و اشتیاق نشان بدهیم تعجب کرده بودم. ما قبل از سفر به سنت جیمزز پارک و بازی با نیوکسل می‌دانستیم چه چیزی در انتظارمان است چون یادمان نرفته بود که چند وقت پیش آن‌ها را در فینال جام اتحادیه برده بودیم. تیمی که بخواهد در بازی‌های بزرگ پیروز شود باید پختگی نشان بدهد و من امروز این پختگی را در تیمم ندیدم.

o3hlqjmt

بازیکنان یونایتد، نیوکسل را دست‌کم گرفته بودند؟

نه، معتقد نیستم که بازیکنان ما حریف را دست‌کم گرفته بودند. آنها بالاتر از سطح خودشان بازی کردند ولی ما می‌باید انتظارش را می‌داشتیم چون چند وقت پیش یک بازی بزرگ را به ما باخته بودند و کاملا می‌شد حدس زد که برای پیروزی در این بازی مصمم خواهند بود. ما باید از شروع مسابقه حواس‌مان می‌بود و به اندازه آنها مصمم نشان می‌دادیم ولی این کار را نکردیم.

یونایتد در سه بازی اخیرش در لیگ برتر گل نزده است

ببینید، من همیشه به این سوال‌ها می‌خندم. چون دارید برای خودتان داستان می‌سازید. یعنی چه که سه بازی را جدا کنید و طوری سوال کنید که انگار ما برای گلزنی مشکل اساسی داریم. پس آن همه بازی‌های دیگری که در آنها گل زدیم چه؟ ما هم گل می‌زنیم و هم فرصت‌های زیادی می‌سازیم ولی البته امروز این‌طور نبود ولی در بازی‌هایی که اشاره می‌کنید یعنی دو بازی قبلی ما فرصت‌های زیادی ساختیم. اما امروز نتوانستیم فرصت چندانی خلق کنیم. من می‌دانم که این تیم کیفیت لازم برای گلزنی را دارد. امروز برای ما روز خوبی نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aory4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستریونایتد مغلوب نیوکاسل شد