تاریخ انتشار: 1402/01/14 17:29
کد خبر: 8334

یورگن کلوپ: چرا من هنوز اینجا نشسته‌ام؟!

یورگن کلوپ پس از اخراج گراهام پاتر و برندان راجرز اذعان کرد که آینده لیورپول "فیل در اتاق" است
یورگن کلوپ: چرا من هنوز اینجا نشسته‌ام؟!

پس از اخراج گراهام پاتر و برندان راجرز در آخر هفته گذشته، یورگن کلوپ اعتراف کرد که آینده او در لیورپول هم مانند «فیل در اتاق» است.

چی شد؟ پاتر یکشنبه عصر از سمت سرمربیگری چلسی برکنار شد، تنها چند ساعت پس از اینکه راجرز از مسئولیت خود به عنوان سرمربی لستر کنار گذاشته شد. جدایی آنها یک هفته قابل توجه را به پایان رساند که در آن آنتونیو کونته نیز پست خود را در تاتنهام ترک کرد و اکنون به این معنی است که 11 باشگاه از 20 باشگاه لیگ برتر اکنون مربی این فصل را تغییر داده اند - دو نفر از آنها دو بار این کار را انجام داده اند.

آنها چه گفتند: کلوپ در پاسخ به سوالی درباره واکنش او به جدایی پاتر و راجرز به خبرنگاران گفت: "در این مورد چه می توانم بگویم؟ فکر می کنم فیل در اتاق این است که چرا من هنوز اینجا در این دنیای دیوانه نشسته ام! ] آخرین مرد ایستاده!

کلوپ

او بعداً افزود: "من از این واقعیت آگاه هستم که به خاطر گذشته اینجا نشسته ام، نه به خاطر آنچه در این فصل انجام دادیم. اگر فصل اول من بود کمی متفاوت بود. من اینجا هستم تا ارائه دهم. من اینجا هستم نه به عنوان طلسم یا برای نقاشی های دیواری. من اینجا هستم تا ارائه دهم، این را 100 درصد می دانم که برای اتفاقاتی که در چند سال گذشته رخ داده اینجا هستم [و] دوست ندارم به آن تکیه کنم. کاملاً آماده هستیم، و ما باید آن را مرتب کنیم. ما نمی توانیم  هر از گاهی به بازی ادامه دهیم. من واقعاً از ما ناامید هستم که چنین کارهایی را انجام می دهیم، اما اکنون باید راهی برای خروج پیدا کنیم."

تصویر بزرگتر: کلوپ با سابقه ترین مربی در لیگ برتر است که به مدت هفت سال و 177 روز هدایت لیورپول را برعهده داشته است و سومین سابقه طولانی مدت در 4 لیگ برتر فوتبال انگلیس است. اما با توجه به اینکه قرمزها در بین تمام جام‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا یک کمپین بد را پشت سر گذاشته‌ و در رده هشتم لیگ قرار گرفته‌اند، شنیدن صحبت‌های او درباره نظارت‌هایی که مدیران خود را در سطح بالا می‌بینند، تعجب‌آور نیست. با این حال، هیچ پیشنهادی وجود ندارد که مالکان لیورپول، Fenway Sports Group، علیرغم مشکلات تیمشان، احتمالاً خودشان تغییری ایجاد کنند

بعدش چی؟ از قضا، لیورپول عصر سه شنبه (20:00 به وقت گرینویچ) در استمفوردبریج به مصاف چلسی می رود و برونو سالتور قرار است هدایت آبی ها را پس از خروج پاتر بر عهده بگیرد

1401061719303934426055104

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jz7p2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مانه: کلوپ می‌تواند لیورپول را نجات دهد
همه بازیکنان او را دوست دارند