تاریخ انتشار: 1402/01/20 02:33
به خاطر من اروپا را دیدید:
کد خبر: 8100

عصبانیت سرمربی پی‌اس‌جی: مادرم سرطان دارد!

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به شدت از رفتار هواداران نیس عصبانی شده است.
عصبانیت سرمربی پی‌اس‌جی: مادرم سرطان دارد!

نتایج درخشان کریستوف گالتیه روی نیمکت نیس در فصل گذشته بود که در نهایت مدیران پاری سن ژرمن را مجاب به استخدام این سرمربی فرانسوی کرد. اما امشب و در جریان تقابل دو تیم، هواداران نیس بنری با مضمون توهین به مادر کریستوف گالتیه را در ورزشگاه نشان دادند که به شدت باعث ناراحتی این سرمربی باتجربه شده و او را به واکنش متفاوت و غیرمنتظره واداشت.

ابتدا و در پایان بازی کریستوف گالتیه در حالی که ژان کلر تودیبو در مورد بنر هواداران نیس صحبت می کرد، به او گفت: "آیا این بنر ذت دیدی؟ تصور کن اگر آنها این کار را با تو انجام دهند."

سرمربی باشگاه پاری سن ژرمن در ادامه و در مصاحبه با تلویزیون در پاسخ به رفتار طعنه آمیزش و تشکر از هواداران نیس گفت: "من به سمت آنها رفتم تا از هواداران نیس برای این استقبال فوق العاده تشکر کنم.

 کریستوف گالتیه

او در ادامه گفت: "چرا من چنین واکنشی نشان دهم؟ بنر را دیدیئ؟ متن روی آن خواندید؟ شنیدیئ؟ مادر من 83 بوده و او در حال بهبودی از سرطان است. کاری که من در فصل گذشته انجام دادم، باعث شد هواداران نیس بتوانند بازی تیم مورد علاقه خود را در اروپا تماشا کنند. مردم هر چه می خواهند فکر می کنند، اما کاری است که ما در فصل گذشته انجام دادیم و البته عملکرد دیدیه دیگارد باعث شد مسابقات اروپایی برای نیس جریان داشته باشد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vax3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس قدر ارسال دقیق مسی را دانست
گلزنی مدافع باتجربه:

وحشت در پاریس: امباپه در فکر جدایی
ستاره فرانسوی ساز جدایی کوک کرد؛