تاریخ انتشار: 1395/08/25 09:57
کد خبر: 249074

خبر خوب برای زیدان قبل از داربی مادرید

سرمربی فرانسوی رئال مادرید قبل از دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید یک خبر خوب را دریافت کرد.
خبر خوب برای زیدان قبل از داربی مادرید

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا، شنبه هفته آینده دو تیم همشهری رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید قبل از این دیدار حساس یک خبر بسیار خوب را دریافت کرد و آن اینکه سرخیو راموس به شرایط بازی رسیده و بعد از چند جلسه تمرین می‌تواند تیمش را در دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید همراهی کند.

راموس در تمرین روز گذشنه رئال مادرید حاضر شد. او مدت‌ها است که به خاطر آسیب دیدگی نمی‌تواند به میدان برود و بازی‌های زیادی را از دست داده است.

راموس همواره برابر اتلتیکو مادرید عملکرد خوبی از خود نشان داده و گل‌های حساسی به ثمر رسانده و طبیعی است که بازگشت او هواداران رئال را خوشحال و هواداران اتلتیکو مادرید را بسیار ناراحت خواهد کرد.

هر چند راموس به شرایط بازی رسیده اما رئال مادرید چند بازیکن آسیب دیده دیگر دارد که بدون شک تاثیرگذارترین آنها تونی کروس است که به احتمال زیاد به بازی حساس برابر اتلتیکو مادرید نخواهد رسید.

رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد خوبی از خود نشان داده و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد، این درحالی است که اتلتیکو مادرید بدترین شروع خود را با دیگو سیمئونه داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nl6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال‌مادرید آماده تمدید قرارداد رونالدو