تاریخ انتشار: 1402/01/23 12:14
ادعای جذاب رکورد از حضور اولین ایرانی در لیگ عربستان
کد خبر: 7941

بمب نقل‌و‌انتقالاتی فصل: رقابت طارمی و رونالدو در عربستان/ الهلال مهدی را می‌خواهد

روزنامه رکورد در شماره امروز خود مدعی شد که باشگاه الهلال عربستان قصد دارد مهدی طارمی را در تابستان پیش رو جذب کند.
بمب نقل‌و‌انتقالاتی فصل: رقابت طارمی و رونالدو در عربستان/ الهلال مهدی را می‌خواهد

آینده مهدی طارمی در باشگاه پورتو نامشخص است. در شرایطی که تابستان و حتی زمستان گذشته اخبار فراوانی پیرامون علاقه باشگاه های مختلف انگلیسی به این بازیکن منتشر شد، حالا روزنامه رکورد در شماره امروز خود خبر متفاوتی را منتشر کرده و مدعی است که الهلال عربستان، جدیدترین خواهان مهاجم بوشهری است.

رکورد که تیتر "حمله باشگاه عربستانی به مهاجم پورتو؛ پیشنهاد هنگفت مالی به اژدها و مهاجم گلزن" را برای مطلب خود انتخاب کرده، نوشته است که پس از بهبود روابط سیاسی میان ایران و عربستان، اکنون جذب مهدی طارمی که آماده ترین بازیکن ایرانی محسوب می شود، در برنامه های الهلال است.

مهدی طارمی

در این گزارش آمده است:

مهدی طارمی ممکن است آخرین روزهایش را در باشگاه پورتو تجربه کند. او تا پایان فصل در اختیار سرجیو کونسیسائو خواهد بود، اما به نظر می رسد که فصل بعد او را در جای دیگری خواهیم دید.

الهلال، یک باشگاه قدرتمند در عربستان سعودی است که برای جذب لیونل مسی، حاضر شد 220 میلیون یورو در هر فصل را به فوق ستاره آرژانتینی پیشنهاد بدهد. حالا آنها می خواهند کار تقویت خود را از دراگائو آغاز کنند، زیرا از قبل مذاکراتی را با باشگاه پورتو برای جذب بهترین گلزن تیم سرجیو کونسیسائو آغاز کرده اند.

بهبود روابط سیاسی دو کشور ایران و عربستان باعث شده تا باشگاه‌های عربستانی روی بازیکنان ایرانی، که امروز بیشتر از هر زمان دیگری در سطح خوبی قرار دارند، سرمایه گذاری کنند. در این میان، طارمی بهترین شرایط را میان بازیکنان ایرانی دارد. با تمام این اوصاف، الهلال، که باشگاه رقیب النصر و کریستیانو رونالدو است، برای دریافت رضایت نامه طارمی، پیشنهادی وسوسه انگیز ارائه کرده است.

مهدی طارمی

به گفته برخی منابع، نمایندگان طارمی از مذاکرات مطلع بوده و همچنین از ارزش بالای پیشنهادی که الهلال قصد ارائه به این بازیکن را دارد، آگاه هستند. ایرانی ها هم می گویند طارمی از این پیشنهاد راضی است و شرایط را می پذیرد. در این راستا، یادآوری این نکته ضروری است که در گذشته، این مهاجم همیشه علاقه خود را برای حضور در یک لیگ تاپ اروپایی از جمله لیگ برتر انگلیس نشان داده است.

رقم مربوط به پیشنهاد مذکور از سوی نمایندگان سعودی هنوز اعلام نشده، اما آنچه مشخص است طارمی تا 30 ژوئن 2024 با پورتو قرارداد دارد و بند فسخ آن نیز 60 میلیون یورو است.

همانطور که رکورد پیش از این گزارش داده بود، روند تمدید قرارداد مهاجم ایرانی متوقف شده است و ممکن است این آخرین فرصت برای باشگاه پورتو باشد تا با اجازه جدایی به طارمی، بتواند درآمدی کسب کند و با فروش بازیکنی که در سال 2020 با رقم 5 میلیون یورو از ریو آوه خریداری کرد، به سود بزرگی برسد.

در زمینه ورزشی نیز طارمی تاکنون سهم زیادی در کسب قهرمانی های پورتو داشته است. او با اژدها یک قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی، یک قهرمانی لیگ کاپ و 2 قهرمانی سوپرجام را در کارنامه دارد. او که همیشه بهترین گلزن تیم بوده، در حال به پایان رساندن سومین فصل حضورش با تکرار شاهکارهای فصول گذشته اش است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qny83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت طارمی به میادین؛ شاید وقتی دیگر!