تاریخ انتشار: 1402/01/25 15:46
کد خبر: 7827

آنچلوتی: وینیسیوس را با هالند هم عوض نمی‌کنم

کارلو آنچلوتی یک بار دیگر از وینیسیوس تمجید کرد و گفت او را با هیچ مهاجمی در دنیا عوض نخواهد کرد.
آنچلوتی: وینیسیوس را با هالند هم عوض نمی‌کنم

 رئال مادرید پس از پیروزی روحیه‌بخش برابر چلسی در لیگ قهرمانان باید به لالیگا برگردد و فردا شب در زمین کادیز به میدان برود. رئال با 13 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده دوم قرار دارد و شانس قهرمانی‌اش اندک است.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت: «بازی دشواری پیش رو داریم ولی تیم وضعیت خوبی دارد. برای ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی انگیزه بالایی داریم.»

از کارلتو یک سوال عجیب هم در مورد معاوضه وینیسیوس و ارلینگ هالند مطرح شد و او پاسخ داد: «خیر، این دیگر چه سوالی است؟ ما در جذب وینیسیوس به موقع عمل کردیم و گواردیولا هم در جذب هالند این کار را انجام داد. هر تیمی ستاره خودش را دارد. من وینی را نه با هالند و نه با هیچ بازیکنی عوض نمی‌کنم.»

بازی برگشت برابر چلسی: «واضح است که کار تمام نشده و پیروزی 2-0 تضمینی برای صعود نیست. نه ما و نه سیتی که 3-0 بایرن را شکست داد، هنوز صعود نکرده‌ایم. 90 دقیقه سخت دیگر در پیش است.»

از حمایت باشگاه برخوردار هستید؟ «بله، در این تردید ندارم. باشگاه همیشه به من لطف زیادی داشته و چیز بیشتری برای اضافه کردن ندارم. خودم را در موقعیت مناسبی می‌بینم.»

علاقه فلورنتینو پرز (رئیس) به ادامه همکاری: «معتقدم همین‌طور است. رئیس همیشه به من لطف داشته و اطمینان کرده است. من یک سال دیگر قرارداد دارم و مطمئنم که فصل بعد نیز در رئال خواهم بود.»

وضعیت وینیسیوس و کروس: «هر دو بازیکن کوفتگی عضلانی دارند و فردا بازی نمی‌کنند. البته مصدوم نیستند ولی روی آن‌ها ریسک نخواهم کرد.»

مشکل بی‌انگیزگی رئال در ادامه بازی‌های لالیگا: «این‌طور نیست. شاید شانس قهرمانی بسیار کم شده باشد ولی وقتی پیراهن رئال را بر تن دارید، باید هر بازی را جدی بگیرید. در رئال نمی‌توان بی‌انگیزه وارد میدان شد و باید بازی‌های بعدی را ببریم. ما باید حداقل دوم شویم.»

ارزیابی فصل: «هنوز زود است و باید تا پایان صبر کنیم. می‌توانیم در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری قهرمان شویم و در این صورت فصل عالی خواهد شد. شاید هم فصل با تردید به پایان برسد.»

نیمکت‌نشینی‌های ادن هازارد: «او شاید فردا از ابتدا بازی کند و شاید هم دقایقی به میدان برود. در این مورد قول نمی‌دهم.»

انتقادات: «کاملا طبیعی است. در دنیایی زندگی می‌کنیم که باید با انتقادات بازیکن، باشگاه، هواداران و رسانه‌ها کنار بیایید. برخی قابل درک هستند و برخی خیر. از برخی انتقادات می‌توان درس گرفت.»

سیتی، شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ: «این اصلا آزارم نمی‌دهد. در انگلیس تیم‌های بزرگی حضور دارند که می‌توانند شانس قهرمانی رقابت‌های بزرگ باشند. اینکه تیم‌های انگلیسی را همیشه دارای بیشترین شانس می‌دانند، برایم عجیب نیست. فصل قبل اسپانیا دو تیم در نیمه نهایی داشت و امسال سه تیم ایتالیایی در یک چهارم نهایی هستند. درست است که تیم‌های انگلیسی پولدارتر هستند ولی لیگ‌های با درآمد کمتر مثل لالیگا و سری آ همیشه به خوبی در بزرگ‌ترین تورنمت‌ها رقابت کرده‌اند.»

بنزما و رقابت آقای گلی با لواندوفسکی: «کریم به این مسئله فکر نمی‌کند. او پس از بازی با چلسی به خوبی ریکاوری کرده و شرایط خوبی دارد. من می‌دانم چطور باید دقایق حضور کریم در زمین را مدیریت کنم.»

کار در رئال مادرید: «بازگشتم به رئال موفقیت‌آمیز بوده و احساس غرور می‌کنم. از هر روز کار با این بازیکنان در والدبباس لذت می‌برم و امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zvl4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گوتی: امباپه بدون مسی چیزی نیست، وینیسوس رقیب ندارد!