تاریخ انتشار: 1402/01/26 10:41
کد خبر: 7775

ناراحتی رونالدو از رفتار جورجینا

یک رسانه مدعی شده، کریستیانو از نگرش جورجینا ناراحت شده و احساس می کند که این اینفلوئنسر در حال تبدیل شدن به یک فرد خودخواه است. جورجینا که یک مدل اسپانیایی-آرژانتینی است، اخیراً به دلیل رفتارش با دوستانش نیز دچار مشکل شده است.
ناراحتی رونالدو از رفتار جورجینا

جورجینا رودریگز به واسطه زندگی مشترک با کریستیانو رونالدو همواره مورد توجه قرار دارد. اخیرا فصل دوم سریال زندگی او به نام «من جورجینا هستم» از نتفلیکس پخش شده و نام او را بیش از گذشته بر سر زبان‌ها انداخته است.

او چند روز قبل به دلیل انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش در کانون توجهات قرار گرفت. جورجینا که در اینستاگرام 48 میلیون دنبال‌کننده دارد تصاویری از سفر تفریحی‌اش با رونالدو و فرزندانشان در تابستان 2020 منتشر کرد. آن‌ها در یک قایق تفریحی بودند که حدود 5.5 میلیون پوند ارزش دارد و جورجینا با انتشار تصاویر آن از تابستان جادویی 2020 صحبت کرد.

اکنون El Futbolero مدعی شده، کریستیانو از نگرش جورجینا ناراحت شده و احساس می کند که این اینفلوئنسر در حال تبدیل شدن به یک فرد خودخواه است. جورجینا که یک مدل اسپانیایی-آرژانتینی است، اخیراً به دلیل رفتارش با دوستانش نیز دچار مشکل شده است.

از طرفی مستند زندگی جورجینا هم در ‌شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته و خیلی‌ها اعقتاد دارند به اندازه کافی معتبر نیست و در بعضی مواقع بیشتر یک فیلمنامه درخشان به نظر می‌رسد. اخیراً، طرفداران جورجینا او را برای یک رویداد با چکمه‌های چرمی فراخواندند. زیرا او یک جفت چکمه گران قیمت را به یکی از نزدیکانش امانت داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zmw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو وارد ریاض شد