تاریخ انتشار: 1402/02/02 09:54
کد خبر: 7462

مسی رکورد ام باپه و هازارد را تکرار کرد

لیونل مسی با پاس گلی که در دیدار برابر آنژه داد به سومین بازیکن در تاریخ لیگ فرانسه تبدیل شد که توانسته در یک فصل ۱۵ گل به ثمر رساند و ۱۵ پاس گل هم بدهد.

مسی رکورد ام باپه و هازارد را تکرار کرد

پاری سن ژرمن در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف آنژه رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.ستاره این بازی کیلیان ام باپه بود که هر دو گل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا تیمش سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه را به دست آورد.

لیونل مسی هم در این بازی در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن به میدان رفت و یک پاس گل داد.

مسی با پاس گلی که در این بازی داد به سومین بازیکن در تاریخ رقابت های لیگ فرانسه تبدیل شد که توانسته در یک فصل ۱۵ پاس گل بدهد و ۱۵ گل به ثمر رساند.

پیش از این ادن هازارد در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ با پیراهن لیل و کیلیان ام باپه در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با پیراهن پاری سن ژرمن چنین رکوردی را به نام خود به ثبت رساندند.

مسی در حالی در فصل جاری با پیراهن پاری سن ژرمن دست به رکوردشکنی زده است که هواداران تیم به خاطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد او راضی نیستند و این باعث شده تا گمانه زنی درباره جدایی او در تابستان زیاد باشد و قراردادش را با تیم پاریسی تمدید نکند.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۵ امتیازی شد و فاصله اش را با تیم دوم جدول رده‌بندی به ۱۱ امتیاز افزایش داد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8vv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد احتمالی مسی در صورت جدایی از پی‌اس‌جی