تاریخ انتشار: 1402/02/04 14:05
کد خبر: 7348

انتقاد جهانبخش این بار از ژوزه مورینیو!

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد، از رفتار ژوزه مورینیو و بازیکنان رم پس از پیروزی برابر این تیم انتقاد کرد.
انتقاد جهانبخش این بار از ژوزه مورینیو!

 رم موفق شد در حالی که در دیدار رفت برابر فاینورد شکست خورده بود، در بازی برگشت نتیجه را کاملا به سود خودش تغییر دهد و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شد.

فاینورد بازی رفت را با نتیجه 0-1 پیروز شد اما جالوروسی در بازی برگشت انتقام سختی از آنها گرفت و در حالی که بازی در وقت قانونی با تساوی مجموع 2-2 به پایان رسید، دو گلی که الشعراوی و پلگرینی در وقت اضافه به ثمر رساندند باعث شد که این تیم با نتیجه 1-4 برابر حریف به پیروزی برسد.

اما خوشحالی شدید بازیکنان رم از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا چندان به مذاق حریف خوش نیامد و جهانبخش از این موضوع انتقاد کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که اخیرا در حیطه اظهارنظر درباره موضوعات مختلف حضور فعالی دارد، حتی پا را فراتر گذاشته به عنوان یک بازیکن به رفتار سرمربی نامدار اعتراض کرد و مورینیو را به باد انتقاد گرفت.

البته صحبت‌های جهانخش در واکنش به اقداماتی است که مورینیو در تونل ورزشگاه و در مواجهه با سرمربی فاینورد انجام داد، کارهایی که شرح آن پیش از این در ورزش سه منتشر شده و بازتاب بسیاری داشته است. این رفتار احتمالا به مسائلی برمی‌گردد که مورینیو در بازی رفت تجربه کرده و زیاد به مذاقش خوش نیامده بود.

ستاره ایرانی فاینورد در این باره گفت: «یکی از بزرگترین ناامیدی‌های ما در واقع واکنشی بود که پس از بازی دیدیم، خصوصا واکنش بازیکنان و حرف‌هایی که به مربی ما زدند. من فکر می‌کردم این کار واقعا بی‌مورد بود. حتی کاری که مورینیو انجام داد هم از نظر من واکنشی بیش از اندازه به نظر می‌رسید. مربی ما پیش از بازی هیچ حرفی نزده بود که آنها را تحریک و عصبانی کرده باشد.»

جهانبخش با اشاره به رفتار بازیکنان رم در طول بازی اضافه کرد: «ما در طول بازی سعی کردیم آرام بمانیم. آنها سعی کردند فشار زیادی به داور بازی وارد کنند. من فکر می‌کنم همه صحنه‌های 50-50 به سود رم سوت زده شد. این واقعا دیوانه‌کننده بود اما به عنوان بازیکن کار زیادی از من برنمی‌آمد. ما سعی کردیم فوتبال خوبی ارائه کنیم. متاسفانه بازی را واگذار کردیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xld2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد جهانبخش این بار از ژوزه مورینیو!