تاریخ انتشار: 1402/02/07 10:08
کد خبر: 7210

مگر معجزه شود،قهرمان لیگ برتر عوض شود!

اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، منچسترسیتی دوباره این فصل هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
مگر معجزه شود،قهرمان لیگ برتر عوض شود!

در شرایطی که انتظار بازی نزدیک تری را از منچسترسیتی و آرسنال داشتیم، شاگردان پپ گواردیولا 1-4 از سد تیم میکل آرتتا گذشته و تکلیف قهرمان این فصل را نیز تا حد زیادی روشن کردند. منچسترسیتی هر 12 دیدار اخیر برابر آرسنال در لیگ برتر پیروز شده و آمار گلزنی 33 در مقابل پنج را ثبت کرده که این اتفاق در هر دو بازی رفت و برگشت این فصل نیز رخ داد.

البته دیدار شب گذشته در ورزشگاه اتحاد برگزار می شد و تکرار این نتیجه عجیب نبود، زیرا منچسترسیتی هر 8 مسابقه اخیر برابر آرسنال در ورزشگاه خانگی خود به برتری دست یافته و به نظر می رسد حضور در اتحاد برای توپچی ها قطعا با شکست همراه خواهد بود. اما برتری های پپ گواردیولا مقابل آرسنال تنها معطوف به دوران حضور در لیگ برتر و هدایت منچسترسیتی نبوده و او در روزهای کار در بارسلونا و بایرن مونیخ نیز اصولا علاقه فراوانی به مغلوب کردن این تیم داشته است.

در واقع پپ گواردیولا برای بیستیمن بار در دوران حرفه‌ای خود به عنوان سرمربی آرسنال را شکست داده که این پنج بار بیشتر از هر تیم دیگری در دنیا محسوب می شود. با نتایج شب گذشته، حالا سایت اوپتا حدود 92 درصد شانس قهرمانی این فصل لیگ برتر را به منچسترسیتی داده و اگر معجزه عجیب و غریبی رخ ندهد، به نظر می رسد باید یک بار دیگر تیم تحت هدایت پپ گواردیولا را قهرمان توصیف کرد.

در سال های گذشته رقیب همیشگی آنها در راه رسیدن به این هدف لیورپول بود، اما امسال آرسنال نیز علیرغم صدرنشینی طولانی مدت نتوانست به این هدف برسد و سد راه منچسترسیتی برای فتح جام لیگ برتر شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrrl3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه‌کشی لیگ اروپا/ دلهره ای برای آزمون و جهانبخش!