تاریخ انتشار: 1402/02/09 13:44
خیلی با من بد رفتار شد:
کد خبر: 7119

آینده فوتبال متعلق به ارلینگ هالند خواهد بود

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال، آینده این ورزش را متعلق به ارلینگ هالند می داند.
آینده فوتبال متعلق به ارلینگ هالند خواهد بود

بعد از مرگ ناگهانی مینو رایولا، این رافائلا پیمنتا بود که قدرت امپراطوری او را در دست گرفت. مدیر برنامه ستاره هایی مانند پل پوگبا و ارلینگ هالند، در مورد تجربیات خود در در دنیای فوتبال صحبت کرده و مدعی شد ستاره نروژی منچسترسیتی در آینده تمامی رکوردهای دنیای فوتبال را خواهد شکست.

رافائلا پیمنتا گفت: "آنها بارها به من توهین کردند. بسیاری فکر می کنند که زنان حقیر و بی دست و پا  هستند و برخی از این روش به عنوان یک استراتژی استفاده می کنند، اما برخی دیگر نیز واقعا چنین طرز فکری دارند. یک بار در ایتالیا مدیری به من گفت آیا تو واقعا وکیل هستی؟ فکر می کردم تو یک زن بدنام برزیلی باشی. البته این روند برای چند سال پیش بود و خوشبختانه امروز اوضاع در این رابطه در دنیای فوتبال بهتر شده است.

مطمئنا حساسیت زنانه یک ارزش افزوده محسوب می شود. من مانند یک مادر محافظ کار هستم، گاهی اوقات بیش از حد در این مورد احتیاط می کنم. در مورد پسرهایم (من بازیکنان را با این لقب صدا می کنم) توصیه می کنم که همیشه به یاد داشته باشید که همانطور که دوست دارید با خواهرانتان رفتار شود با نامزد خود رفتار کنید. من بی ادبی نسبت به زنان و مسائلی فراتر از این دست را قبول ندارم."

پیمنتا همچنین در این مورد صحبت کرد که چگونه اولین بار با مینو رایولا در دوران جوانی اش ملاقات کرده است. او در این رابطه گفت: "در برزیل، من به عنوان وکیل برای فرناندو هنریکه کاردوسو کار می کردم. سپس یک روز، شریک زندگی من از برای حضور در یک باشگاه فوتبال که متعلق به ریوالدو و سزار سامپایو است، درخواست کار داد."

من به دفتر آنها رفته و دیدم مردی آنجا نشسته است که دیوانه وار سیگار می کشد و هزاران سوال می پرسد. ما بحث و گفت و گو کردیم، زیرا او می خواست در مورد من بیشتر بداند. چند ماه گذشت و او دوباره به من زنگ زد و پرسید که آیا می خواهی با من کار کنی؟ من نمی خواستم این پیشنهاد را قبول کنم، زیرا موقعیت کاری خوبی داشتم. سپس تسلیم شدم و همه چیز از آنجا شروع شد. من برزیل را ترک کرده و به اروپا رسیدم."

پیمنتا همچنین فاش کرد که زمانی که رایولا قبل از مرگش با بیماری دست و پنجه نرم می کرده، به فکر کناره گیری از این شغل بوده، اما به خاطر مینو و موکلانش به این کار ادامه داده است.

او همچنین در این مصاحبه اظهار داشت که هالند می تواند تبدیل به اولین قهرمان متاورس در عصر مدرن شده و تمام رکوردهای فوتبال را از آن خود کند. او گفت: "هالند اولین فوتبالیستی خواهد بود که یک میلیارد ارزش دارد. به آنچه او در سن 22 سالگی انجام داده فکر کنید، به جوایز، حامیان مالی، بازاریابی، رسانه های اجتماعی، محتوا. یک باشگاه چقدر می تواند پول در بیاورد؟

نه تنها در دنیای به اصطلاح واقعی، بلکه در دنیای دیجیتال نیز ارلینگ هالند به اهداف خود می رسد و او اولین قهرمان متاورس خواهد بود. آینده آنجاست. او همه چیز را دارد: قدرت، فروتنی. اما قدرت واقعی او در عادی بودن است. راز موفقیت ارلینگ هالند خانواده اش است، پدرش که یک فوتبالیست قدیمی بود، کمک زیادی به او کرد و ارلینگ همه رکوردها را خواهد شکست."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkg62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از بند فسخ هالند؛ نیامده، رفتنی می‌شود؟