تاریخ انتشار: 1402/02/13 16:36
کد خبر: 6923

فوری از مارکا: بلینگام در یک‌قدمی رئال مادرید

مارکا دقایقی پیش خبر داد که دو باشگاه رئال مادرید و بروسیا دورتموند برای انتقال جود بلینگام به توافق رسیده اند.
فوری از مارکا: بلینگام در یک‌قدمی رئال مادرید

 رئال مادرید در آستانه نهایی کردن انتقال جود بلینگام برای فصل آینده است. پس از ماه‌ها کار در سایه، باشگاه مادرید در رقابت نزدیک با لیورپول و سیتی حالا بی رقیب و تنها مانده است. انگلیسی ها پول بسیار بیشتری پرداخت می کردند، اما در حال حاضر رئال مادرید با خیالی آسوده از این که می داند این فوتبالیست تصمیم گرفته در سانتیاگو برنابئو بازی کند، روی نهایی کردن برخی جزئیات باقیمانده از قرارداد، در حال کار کردن است. لیورپول و سیتی این را می دانند و به همین دلیل است که قبلا کنار کشیده اند. در واقع بلینگام اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، از فصل بعد برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.

بروسیا دورتموند از مدت ها پیش می داند که ستاره انگلیسی در تابستان پیش رو جدا خواهد شد و با رئال مادرید در مورد رقم نهایی این انتقال وارد مذاکره شد. بیلد گزارش می دهد که دورتموند 140 میلیون طلب می کند و رئال انتظار دارد انتقال را با مبلغ کمی کمتر یعنی بین 100 تا 120 میلیون نهایی کند. به نظر نمی رسد در توافق با باشگاه آلمانی، یک باشگاه دوست، عقبگردی را شاهد باشیم و کم و بیش همین اتفاق برای بازیکن نیز می افتد. توافق با او از قبل در مسیر درستی قرار گرفته است.

رئال مادرید مجبور بود با پیشنهادات سرگیجه‌آور سیتی و لیورپول مبارزه کند که به بلینگام دستمزد بسیار بیشتری پیشنهاد داده بودند. منابعی نزدیک به رئال مادرید در ابتدای سال اطمینان دادند که اگر برای بلینگام پول مهم باشد، او به مادرید نخواهد آمد. روش رئال در مورد جذب شوامنی و کاماوینگا با بلینگام نیز کارساز بود و او در نهایت باشگاهی را انتخاب کرد که از نظر نقل و انتقالات به جوانان اولویت بیشتری می دهد و در یک دهه گذشته با مشت آهنین خود بر لیگ قهرمانان اروپا مسلط شده است، رقابتی که همه رویای برنده شدن در آن را دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8qz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرز دست به کار شد: شایعه توافق رئال با بلینگام

سیمئونه: سبک فوتبال رئال از کیف پولش می‌آید!
صحبت‌های جنجالی ال‌چولو علیه حریف همشهری