تاریخ انتشار: 1402/02/14 11:27
کد خبر: 6889

خوشحالی هالند از تونل افتخار: چنین چیزی ندیده بودم!

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از این که بازیکنان و اعضای کادر فنی برای ادای احترام به او تونل افتخار زدند ابراز خوشحالی کرد.
خوشحالی هالند از تونل افتخار: چنین چیزی ندیده بودم!

منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

هالند در این بازی موفق شد سی و پنجمین گل فصلش را به ثمر برساند تا رکورد بیشترین تعداد گل زده . در یک فصل لیگ برتر را از آن خودش کند و نامش را برای همیشه در تاریخ این رقابت‌ها جاودانه کند.

او حالا 51 گل در تمامی رقابت‌ها برای سیتی به ثمر رسانده و ثابت کرده که یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال به حساب می‌آید.

این ستاره نروژی پس از پایان بازی شب گذشته به اسکای اسپورت گفت:« شب بسیار خاص و لحظه بسیار خاصی برای من بود. من واقعا خوشحال هستم و به این شرایط افتخار می‌کنم. چه حرفی دیگری برای زدن باقی مانده است؟»

او درباره رکوردی که به ثبت رساند اظهار داشت:« بله، از موضوع رکورد خبر دارم. البته که خبر دارم. ما سعی کردیم شانس‌هایی برای گلزنی ایجاد کنیم، این کار آسان نبود چون آنها آمده بودند که 90 دقیقه دفاع کنند.

555555

من و جک (گریلیش) پیش از شروع بازی درباره این دیدار و این وضعیت صحبت کرده بودیم. او می‌خواست پاس گلی که قرار بود رکوردشکن باشد را برای من ارسال کند. این توپی فوق العاده بود که از سوی جک ارسال شد.»

دیو جونز از اسکای اسپورت گفت که هرگز ندیده بود بازیکنان و اعضای کادر فنی یک تیم برای بازیکن دیگری تونل افتخار بزنند و هالند در پاسخ اضافه کرد:« من هم هرگز چنین چیزی ندیده بودم! احساس خوبی بود. هر گلی که به ثمر می‌رسانم، خصوصا وقتی باعث پیروزی تیمم شود واقعا مهم است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgva2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیتی در شوک؛ هالند لنگان لنگان راه می رود+عکس

هالند این مرتبه یک گل نزن قهار بود!
موقعیت‌سوزی عجیب به قیمت از دست دادن صدر