تاریخ انتشار: 1402/02/14 11:34
کد خبر: 6888

گوادیولا: هالند شگفت انگیز است

سرمربی منچستر سیتی بعد از گلزنی و تاریخ سازی ارلینگ هالند به ستایش از او پرداخت.

گوادیولا: هالند شگفت انگیز است

و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر سیتی در دیدار معوقه هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام رفت و توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کند تا صدر جدول رده بندی را از آرسنال پس بگیرد.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: چنین بازی هایی بسیار سخت  است و وستهام نشان داد که چه تیم خوبی است. با حضور دیکلان رایس و  توماس سوچک وستهام تیم قوی تر شده است. در نیمه نخست خطاهای احمقانه ای داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و متفاوت ظاهر شدیم.

ارلینگ هالند در این بازی هم درخشید و  توانست گل دوم سیتی را به ثمر رساند. هالند شمار گل های خود را در فصل جاری لیگ جزیره به عدد ۳۵ رساند تا یک رکورد تاریخی را به نام خود به ثبت رساند.

گواردیولا در ستایش از هالند گفت: فکر می کردیم که هالند بدرخشد اما نه اینکه از رکورد آلن شیرر و اندی کول بگذرد. او با ۲۲ سال سن شگفت انگیز است. هالند هنوز ۵ بازی دیگر پیش رو دارد و می تواند رکورد خود را بهبود بخشد. شاید اگر من او را تعویض نمی کردم اکنون این آمار بهتر شده بود چرا که در چند بازی در دقیقه ۶۰ و بعد از هت تریک او را تعویض کردم. البته این احتمال وجود داشت که مصدوم هم شود. او بازیکنی با مهارت های خاص است و به او تبریک می گویم.

سرمربی سیتی درباره مصدومیت کوین دی بروین هم گفت: طبیعتا او بازیکنی بسیار مهم برای ما است اما تیم باید بدون او هم ادامه داد. امیدواریم هر چه سریعتر به ترکیب تیم برگردد. هواداران امشب به خوبی از تیم حمایت کردند و امیدواریم که در دیدار برابر لیدز هم شاهد چنین جوی باشیم.

سیتی باوجود یک بازی کمتر نسبت به آرسنال با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4peqr2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستر سیتی  ۱۰۰۰ گله شد