تاریخ انتشار: 1402/02/17 01:52
کد خبر: 6702

اینزاگی: باید تک تک بازیکنانم را در آغوش بگیرم

سرمربی اینتر از تلاش مردانش برای شکست دادن رم در ورزشگاه المپیکو بسیار خوشحال و راضی است.
اینزاگی: باید تک تک بازیکنانم را در آغوش بگیرم

 تیم فوتبال اینتر در نبردی حساس با رم به‌عنوان یکی از رقبای اصلی‌اش در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، این تیم را در خانه‌اش با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا در هفته سی‌وچهارم این رقابت‌ها جایگاهش را در رده چهارم جدول تثبیت کند.

فیلیپو اینزاگی پس از بازی به شبکه DAZN گفت: انتظار همان مسابقه‌ای را داشتیم که خودتان شاهدش بودید. یک بازی سخت برابر حریفی قدرتمند که در زمین خودش باج نمی‌دهد. به خاطر تلاشی که بازیکنانم از اول آوریل تا الان انجام داده‌اند، باید تک تک آنها را در آغوش بگیرم، چه آنهایی که در ترکیب اصلی بوده‌اند، چه آنهایی که تعویضی به میدان رفتند و حتی آنهایی که نتوانستند بازی کنند. آنها این روزها واقعاً دارند از خودگذشتگی می‌کنند و این هم به خاطر آن است که ما اینتر هستیم و می‌خواهیم در تمام تورنمنت‌هایی که حضور داریم به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیریم، اما این را هم می‌دانیم که این تعداد بازی‌های فشرده در یک بازه زمانی کوتاه یعنی چه.

بازی بعدی اینتری‌ها برابر رقیب همشهری‌شان میلان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست که چهارشنبه شب برگزار می‌شود.

اینزاگی با اشاره به آن بازی اظهار داشت: چیزی که الان تغییر کرده این است که حالا من گزینه‌هایی دارم که می‌توانم در سیستم چرخشی از آنها برای بازی بعدی در خط میانی و حمله استفاده کنم. من تا ماه ژانویه نمی‌توانستم چنین کاری انجام دهم. در مورد خط دفاعی‌مان اما هنوز چند مسئله دیگر وجود دارد که باید حل کنیم، اما در کل دست من الان به نسبت قبل از ژانویه بازتر است. می‌دانستیم که رم تیمی به شدت خطرناک در ضربات شروع مجدد است و در بازی قبلی‌مان مقابل این تیم هم تاوان غفلت‌مان در همین ضربات را دادیم. این بار اما با وجود 12 کرنر دروازه‌‌مان را بسته نگه داشتیم که این نشان می‌داد تمرکزمان را در شروع‌های مجدد بالا برده‌ایم. بازی برابر میلان یک نبرد 180 دقیقه‌ای است. در سال‌های اخیر ما بازی‌های حذفی زیادی داشته‌ایم و می‌دانیم که چطور باید برای دو بازی برنامه‌ریزی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wmg3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر 1-0 یوونتوس: تیم اینزاگی متخصص جام حذفی