تاریخ انتشار: 1402/02/17 15:10
کد خبر: 6682

خشم ستاره اوساسونا از کنایه زشت وینیسیوس

یک کنایه از وینیسیوس به بازیکنان اوساسونا کافی بود تا درون میدان و حتی پس از بازی تنش بین این دو شکل بگیرد. چیمی آویلا در پایان بازی قصد کتک زدن ستاره برزیلی را داشت.
خشم ستاره اوساسونا از کنایه زشت وینیسیوس

وینیسیوس ستاره رئال مادرید در فینال شب گذشته برابر اوساسونا بود. رئال 2-1 پیروز شد و توانست قهرمان کوپا دل ری شد. وینی پاس گل اول رئال را در دقیقه دوم به رودریگو داد و در دقیقه 70 نیز نقش مستقیم روی گل دوم رودریگو داشت. برخی معتقدند او باید به جای رودریگو بهترین بازیکن زمین انتخاب می‌شد.

وینی اما درون میدان طبق معمول با بازیکنان و هواداران حریف درگیری داشت و حتی از داور کارت زرد نیز گرفت. در پایان مسابقه چیمی آویلا، ستاره آرژانتینی اوساسونا، که نیمه دوم به میدان رفت، فاش کرد که وینی کنایه‌ای تلخ به آنها در تونل ورزشگاه زده بود.

وینی در پایان نیمه نخست و هنگام رفتن سمت رختکن، رو به آویلا و دیگر بازیکنان اوساسونا گفته بود: «چطور تیمی به کوچکی اوساسونا می‌تواند توقع قهرمانی داشته باشد؟»

همین مسئله باعث شد تا تنش بین وینی و آویلا در نیمه دوم و حتی پس از پایان بازی اوج بگیرد. آویلا در تونل منتظر وینیسیوس ماند تا با او درگیر شود اما در نهایت منصرف شد.

 او به خبرنگاران گفت: «وینیسیوس بازیکن بزرگی است ولی دل سیاهی دارد. او حرفی به ما زد که مشخص کرد از لحاظ شخصیتی مشکلات زیادی دارد. هر اندازه از لحاظ فنی بزرگ باشید ولی اخلاق وشخصیت انسانی خوبی نداشته باشید، به جایی نخواهید رسید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7zl4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: وینیسیوس را با هالند هم عوض نمی‌کنم