تاریخ انتشار: 1402/02/18 15:02
کد خبر: 6626

روزگار سخت ستاره برزیلی/ در زندان به دنی آلوز فحش می‌دهند

دنی آلوز، ستاره برزیلی سابق بارسا، روزهای سختی را در زندان شهر بارسلونا سپری می‌کند.
روزگار سخت ستاره برزیلی/ در زندان به دنی آلوز فحش می‌دهند

 آلوز همچنان در زندان بریانز 2 منتظر مشخص شدن تکلیف پرونده اتهام تجاوزی است که در دسامبر سال گذشته میلادی در کلاب شبانه‌ای در بارسلونا رخ داد.
برنامه فیستا اخیرا با یکی از زندانیانی که تجربه همراهی با این ستاره سابق تیم ملی برزیل در این زندان را داشته‌ صحبت کرده که جزئیات جالبی را درباره شرایط فعلی او مطرح کرده‌ است
این فرد با تاکید بر این واقعیت که او شرایط خوبی را در زندان پشت سر نمی‌گذارد گفت:« آلوز آنجا سرگشته شده اما هرکس او را می‌بینید فریاد می‌زند "وای، آلوز!" شاید در سلول‌ها کسی زیاد به او گستاخی نکند اما در زمان صرف شام همه لیوان‌هایشان را به هم می‌زنند و خطاب به او می‌گویند "برای تو، متجاوز!" و این موضوع برای او سخت است.»

شرایط روحی و فیزیکی آلوز در این زندان چندان خوب نیست و روز به روز هم در حال بدتر شدن است. فردی که این برنامه اسپانیایی با او صحبت کرده در این باره اظهار داشت:« او لاغرتر شده و روز به روز نحیف‌تر می‌شود. هراز گاهی واقعا ناراحت و خسته به نظر می‌رسد.»
این در حالی است که او تایید کرده که این مدافع سابق بارسلونا به دلیل جایگاه خاصی که دارد از مزایای ویژه‌ای هم در این زندان برخوردار است.
او می‌گوید آلوز بارها در گفتگو با سایر زندانیان تاکید کرده که گناهی مرتکب نشده است:« او می‌گوید که همه چیز از پیش توافق شده بود و مشکلی وجود نداشت. در واقع قرار بود آنها آن شب در کنار هم باشند و بحث تجاوز مطرح نبود.»
این در واقع همان صحبت‌هایی است که آلوز پیش از این در آخرین جلسه دادگاه هم مطرح کرد و به قاضی گفت که به هیچ وجه اتهام تجاوز را نمی‌پذیرد.
این هم سلولی سابق آلوز درباره فعالیت‌های او در زندان اضافه کرد:« او زیاد بیرون نمی‌رود. تنها زمانی بیرون می‌رود که قصد دارد به مرکز ورزشی برود و مشغول بازی با سایر زندانی‌ها شود. اگر این کار را نکند، مدام در سلول می‌داند و خودش را در اتاقی که تلویزیون دارد حبس می‌کند تا برنامه‌های مختلف را تماشا کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wxd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه دنی آلوز به همسرش از زندان از تلویزیون سر در آورد!