تاریخ انتشار: 1402/02/21 12:55
کد خبر: 6465

پیولی: میلان نتوانست گل بزند اما می‌تواند باخت را جبران کند

سرمربی تیم فوتبال میلان به جبران باخت بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر امیدوار است.
پیولی: میلان نتوانست گل بزند اما می‌تواند باخت را جبران کند

استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان پس از باخت 2 بر صفر شب گذشته شاگردانش برابر اینتر که در آن علاوه بر نتیجه، اسماعیل بن‌ناصر یکی از بازیکنان کلیدی‌اش را هم به دلیل مصدومیت از دست داد، در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا قبول دارد تیمش محو بوده است، گفت: محو اصطلاح سنگینی است. واقعیت این است که اینتر در نیمه اول بهتر بازی کرد و دو گل هم زد. در نیمه دوم میلان بهتر بود اما گل نزد. فوتبال در این سطح از مسابقات همین است. اینتر در نیمه نخست کیفیتی بالاتر و بازی‌اش بازده بیشتری داشت. البته اشتباهات ما نیز برای این سطح از مسابقات بیش از اندازه بود.

پیولی افزود: تا دقیقه هفتم، اینتر هرگز قدم در محوطه جریمه ما نگذاشته بود، اما درست بعد از آن روی یک کرنر به گل رسید. مسلماً روی آن کرنر باید بیشتر حواس‌مان را جمع می‌کردیم. به دنبال نتیجه‌ متفاوتی بودیم، اما هنوز هم باید امید داشته باشیم، چون رخ دادن یک حادثه می‌تواند در بازی برگشت همه چیز را عوض کند.

سرمربی روسونری تأکید کرد: ما در نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم. طبیعتاً برای بازی برگشت باید عملکرد با کیفیت‌تر و هجومی‌تر ارائه کنیم. سطح بازی‌مان باید بالاتر برود و در آن بازی از ابتدا باید همانطور باشیم که در نیمه دوم بازی امشب بودیم. بازیکنان ما هم خودشان می‌دانند که نه نتیجه، نه عملکردشان مطلوب نبود. آنها خودشان هم ناراحت هستند، اما می‌دانیم که هنوز شانس جبران داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qg9p2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آساموا به بازی مقابل بولونیا نمی‌رسد