تاریخ انتشار: 1402/02/21 14:01
کد خبر: 6460

جنجال جدید در پاریس: تحریم تمام بازی‌ها!

هواداران متعصب پاری سن ژرمن پس از تظاهرات علیه مدیران این باشگاه و لیونل مسی و نیمار، حالا قصد دارند دیدارهای این تیم را هم تحریم کنند.
جنجال جدید در پاریس: تحریم تمام بازی‌ها!

شرایط  پاری سن ژرمن  و رفتارهای مسی و نیمار خصوصا در بیرون از زمین باعث خشم شدید هواداران این باشگاه شده است. 

آنها هفته گذشته تظاهراتی را برابر دفتر مرکزی این باشگاه برگزار کردند و پس از آن نیز مقابل خانه نیمار جمع شدند تا به این بازیکن نشان دهند که خواهان جدایی او از تیم محبوب‌شان هستند. 

در این تجمع که به دعوت یکی از انجمن‌های هواداری پی اس جی برگزار شده بود همچنین علیه مسی که به دلیل سفر بدون اطلاع به عربستان به مدت دو هفته محروم شده بود هم شعارهایی سر داده شد. 

1870845

اما هواداران متعصب این تیم به این اعتراض‌ها راضی نیستند و حالا اعلام کرده‌اند که دیگر قصد دارند در دیدارهای این تیم شرکت کنند و به نوعی حضور در پارک دو پرنس را تحریم کرده‌اند. 

در بخشی از این بیانیه که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده آمده است:« در پایان جلسه بین مدیریت این باشگاه و نمایندگان انجمن هواداری Collectif، مدیران این انجمن تصمیم گرفتند تمامی فعالیت‌ها را متوقف کنند. به همین دلیل ما دیگر در پاری سن ژرمن حاضر نخواهیم شد. رویدادهای اخیر باعث شده که به این باور برسیم که این تنها و بهترین راه برای داشتن آینده مشترک است. ما منتظر پاسخ روشن از سوی باشگاه درباره چند مورد برای بررسی جایگاه خودمان هستیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9or2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری: پی اس جی لیونل مسی را بخشید