تاریخ انتشار: 1402/02/25 21:50
کد خبر: 6140

سرمربی ملی‌پوش ایرانی گزینه اول تاتنهام شد

یک رسانه انگلیسی مدعی است تاتنهام تمایل کمتری برای به خدمت گرفتن یولیان ناگلزمن پیدا کرده و حالا توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، را برای فصل آینده هدف گرفته است.
سرمربی ملی‌پوش ایرانی گزینه اول تاتنهام شد

در انگلیس تاک‌اسپورت مدعی شد دانیل لوی، مالک باشگاه تاتنهام، گزینه جدیدی برای هدایت این تیم انتخاب کرده و مدعی است توماس فرانک، سرمربی فعلی برنتفورد، مربی ایده‌آلی برای اسپرز خواهد بود. این گزارش می‌گوید بعد از فرانک، مدیران تاتنهام براندان راجرز را هم مد نظر دارند.

در حالی که رایان میسون، بعد از اخراج آنتونیو کونته، به عنوان مربی موقت روی نیمکت اسپرز می‌نشیند اما شکی نیست که تاتنهامی‌ها از فصل آینده با مربی جدیدی به میدان خواهند رفت. مدیران باشگاه ابتدا از مذاکره با مائوریسیو پوچتینو، مربی سابق‌شان، خودداری کردند و به نظر می‌رسد او به چلسی نزدیک شده است.

بعد از آن از یولیان ناگلزمن و وینسنت کمپانی به عنوان گزینه‌های تاتنهام نام برده شد اما تاک‌اسپورت می‌گوید هم ناگلزمن و هم کمپانی در حال حاضر از فهرست کنار گذاشته شده‌اند.

دانیل لوی، مالک تاتنهام، شیفته درخشش برنتفورد در فصل جاری لیگ برتر شده است. توماس فرانک در سال ۲۰۱۸ از پست کمک‌مربی ارتقا پیدا کرد و به عنوان سرمربی هدایت زنبورها را به دست گرفت. برنتفورد با هدایت او در سال ۲۰۲۱ به لیگ برتر صعود کرد و در دو فصل گذشته با هدایت او نمایش‌های قابل قبولی در این لیگ داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmvl4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال طارمی منجی باشگاه سرشناس اروپایی/ آرزوی ستاره ایرانی برآورده می‌شود؟

اخبار ناخوشایند گواردیولا برای ایران و کی‌روش
کالوین فیلیپس مشکلی برای همراهی انگلیس ندارد