تاریخ انتشار: 1402/02/28 10:11
کد خبر: 6016

پاسخ منفی بنزما به درخواست رئال: حرفی ندارم بزنم!

کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، درخواست مدیران این باشگاه برای صحبت با رسانه‌ها را رد کرد.
پاسخ منفی بنزما به درخواست رئال: حرفی ندارم بزنم!

  رئال مادرید  شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت سنگین باعث شد که آنها در مجموع با نتیجه 1-5 بازی را به حریف واگذار کرده و از صعود به دیدار فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا بازمانده باشند و شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند برای دومین بار به دیدار فینال برسند. 

نمایش ضعیف بازیکنان رئال در این بازی با انتقادهای بسیاری از سوی هواداران این تیم و کارشناسان روبرو شد و بسیاری از ستاره‌های بزرگ این تیم هدف اعتراض‌های جدی قرار گرفتند. 

یکی از این بازیکنان بنزما بود که به هیچ وجه نتوانست نمایش خوبی را از خودش در این بازی ارائه کند و از فرصت‌های ایجاد شده برای باز کردن دروازه ادرسون و سیتی استفاده کند. 

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که مدیران رئال از کاپیتان تیم‌شان خواسته بودند که وظیفه صحبت با رسانه‌ها پس از پایان بازی را برعهده بگیرد اما او این درخواست را رد کرده و حاضر به پذیرش آن نشده است. 

به نظر می‌رسد که این مهاجم فرانسوی از عملکرد خودش و تیم بسیار ناراضی و ناراحت است و به همین دلیل شرایط صحبت با خبرنگاران در چنین شرایط پر تنشی را نداشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmmo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توپ طلای ۲۰۲۲ به بنزما رسید/ لواندوفسکی، کورتوا، گاوی و منچسترسیتی بهترین‌های سال شدند + عکس