تاریخ انتشار: 1402/02/28 13:18
کد خبر: 6004

مودریچ: منچسترسیتی برتر از ما بود/ آنچلوتی شایسته ماندن در رئال است

هافبک‌ باتجربه رئال مادرید به شکست این تیم مقابل منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.
مودریچ: منچسترسیتی برتر از ما بود/ آنچلوتی شایسته ماندن در رئال است

لوکا مودریچ در پی شکست تحقیرآمیز 4 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی کهکشانی‌ها از رسیدن به فینال با قبول شکست 5 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت، گفت: من‌سیتی برتر از ما بود، باید این را به رسمیت بشناسیم و به آنها تبریک بگوییم. حالا باید این شکست را هضم کنیم و ببینیم چه خواهد شد. این تیم هنوز می‌تواند هواداران رئال مادرید را به وجد بیاورد.

وی در حالی که از فرط ناراحتی اشک در چشمانش حلقه زده بود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما به اندازه کافی خوب نبودیم. ما می‌خواستیم متفاوت‌تر از این بازی کنیم و بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. منچسترسیتی اما برتر از ما بود. آیا این پایان یک دوره در رئال مادرید است؟ خواهیم دید که چه می‌شود. حالا باید از این شکست عبور کنیم و نمی‌خواهم در مورد آینده حرفی بزنم.

هافبک کروات کهکشانی‌ها تصریح کرد: وقتی رئال مادرید می‌بازد، شکست‌هایش بسیار بزرگ جلوه داده و آنالیزها و انتقادهای زیادی به ما می‌شود. به هر حال باید با این انتقادات هم کنار آمد و ما هم به آنها عادت کرده‌ایم. انتقادات ما را غرق نخواهد کرد، البته برخی از آنها سازنده هستند و ما پس از چنین شکستی باید چنین مسائلی را بپذیریم.

مودریچ 37 ساله که در آستانه تمدید قراردادش برای یک سال دیگر با رئال مادرید است، در مورد اینکه آیا کارلو آنچلوتی باید فصل آینده هم روی نیمکت رئال باشد یا خیر، خاطر نشان کرد: آنچلوتی شایسته ادامه حضور روی نیمکت رئال مادرید است.

رئال مادرید این فصل تنها فاتح جام حذفی اسپانیا شد و قهرمانی در لالیگا را هم به بارسلونا واگذار کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398872

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قضاوت مارچینیاک در بازی منچسترسیتی - رئال مادرید