تاریخ انتشار: 1402/02/28 15:12
کد خبر: 5998

بایرن مونیخ پیشنهاد جذب گوندوگان را رد کرد

مدیران باشگاه بایرن مونیخ برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن هافبک آلمانی منچسترسیتی ندارند.
بایرن مونیخ پیشنهاد جذب گوندوگان را رد کرد

ایلکای گوندوگان که در پایان فصل جاری پس از هفت سال حضور در منچسترسیتی با منقضی شدن قراردادش از این تیم لیگ برتری جدا خواهد شد، به شدت مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار دارد، این در حالی است که یکی از رسانه‌های معتبر آلمان حالا خبر می‌دهد که باشگاه بایرن مونیخ فرصت جذب این بازیکن را داشته، اما به آن پاسخ منفی داده است.

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»، گوندوگان که تابستان پیش رو بازیکن آزاد خواهد بود، از طریق مدیر برنامه‌هایش به بایرن مونیخ پیشنهاد شده است، اما مدیران بایرن به دلیل تعدد بازیکن در پست هافبک میانی، درهای باشگاه را به روی هافبک پیشین بوروسیا دورتموند بسته‌اند. طبق این گزارش؛ باشگاه بارسلونا اما نسبت به جذب این هافبک آلمانی بسیار علاقه‌مند است.

گوندوگان 32 ساله که از سال 2016 در عضویت باشگاه منچسترسیتی است، تاکنون در 301 بازی برای این تیم انگلیسی به میدان رفته و آمار 58 گل زده و 40 پاس گل را از خود برجای گذاشته است. او همچنین به من‌سیتی به کسب 11 جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس کمک کرده است و حالا شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم را با راهیابی به دیدار فینال دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276ae4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماده‌ترین تیم گواردیولا مقابل بایرن مونیخ +عکس