تاریخ انتشار: 1402/02/31 16:24
کد خبر: 5848

سناریویی که امشب پی‌اس‌جی را قهرمان می‌کند

پاری‌سن‌ژرمن در سه هفته مانده به پایان لیگ یک فرانسه با شش امتیاز بیشتر از لانس رده دومی، در صدر جدول ایستاده است. آنها می‌توانند امشب دوباره قهرمان شوند.
سناریویی که امشب پی‌اس‌جی را قهرمان می‌کند

شکست دو بر یک شب گذشته مارسی برابر لیل، از نظر ریاضی هرگونه امیدی برای قهرمانی مارسی در لیگ را از بین برد. در نتیجه اکنون کورس قهرمانی فقط بین پی‌اس‌جی و لانس است. 

اگرچه بعید است لانس در ادامه رقابتها مشکل خاصی برای پی‌اس‌جی ایجاد کند، اما اگر نتایج مطابق میل پاریسی‌ها پیش برود، آنها امشب می‌توانند دوباره فاتح لیگ فرانسه شوند.

اگر لانس ببرد

لانس امروز عصر با لوریان روبرو می‌شود. اگر آنها امروز برنده از زمین خارج شوند، جشن قهرمانی پاریسی‌ها عقب خواهد افتاد. با این حال، اگر پی‌اس‌جی در بازی امشب برابر اوسر پیروز شود، عملا قهرمان خواهند بود اما برای اینکه قهرمانی‌شان از نظر ریاضی قطعی شود، باید یک هفته دیگر صبر کنند.

اگر لانس مساوی کند

اگر لانس مقابل لوریان مساوی کند، یک برد برای پی‌اس‌جی به معنای برگزاری جشن قهرمانی است. اگر پی‌اس‌جی مساوی کند، باید یک هفته دیگر منتظر بماند.

اگر لانس ببازد

آن وقت کافی است شاگردان کریستف گالتیه یک مساوی به دست بیاورند تا قهرمانی‌شان صد درصد قطعی شود ولی اگر ببازند، باز هم باید یک هفته دیگر منتظر بمانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45g593

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاریس و رویاهای اروپایی با گالتیه؛ سرانجام طلسم می‌شکند؟