تاریخ انتشار: 1402/03/01 15:57
کد خبر: 5816

ستاره ایرانی در قطر: با پیشنهادات زیادی مواجه شدم!

مهاجم ایرانی الشحانیه با درخشش در لیگ قطر مورد توجه تیم هایی از این کشور قرار گرفته است.
ستاره ایرانی در قطر: با پیشنهادات زیادی مواجه شدم!

 امیر روستایی که آمار بسیار خوبی از خود در لیگ یک قطر بجا گذاشت در مورد عملکرد تیمی و فردی خود در الشحانیه به خبرنگار ما گفت: در نیم فصل اول برای رسیدن به شرایط مطلوب زحمت بسیاری کشیدم. سختی هایی از جمله آب و هوای قطر و هماهنگ شدن با تیم وجود داشت. در نیم فصل دوم و وقفه ای که برای جام جهانی ایجاد شد تمام تمرکزم را به کار گرفتم و تمرینات سخت و فشرده ای انجام دادم. غیر از دو بازی در باقی بازی ها موفق به گلزنی شدم. عملکرد تیممان پس از جام جهانی تغییراتی داشت و مربی به ما اعتماد کرد و چند بازی دوستانه بسیار خوبی با دیگر تیم های لیگ ستارگان چون السیلیه و الاهلی داشتیم که همه را پیروز شدیم که همین بازی ها شروع روزهای خوب تیم ما بود.

وی در رابطه با اینکه سومین گلزن برتر این فصل قطر بود افزود: سومین گلزن برتر لقب گرفتن آن هم قرار گرفتن بالاتر از بازیکنان بزرگی چون بغداد بونجاح، اکرم عفیف و یوهام بولی که گلزنان خوبی هستند افتخار بزرگی برای من محسوب می شود و این مزد تمام زحمات من بود. از یک مقطعی تمرینات مداوم منظمی را شروع کردم تا به این موفقیت برسم و پاسخ اعتماد مربیان را اینگونه بدهم و خود را به آنان اثبات کنم.

روستایی در خصوص صعود نکردن الشهانیه اینگونه واکنش نشان داد: صعود نکردیم اما با شروع نیم فصل دوم و هفت پیروزی متوالی توانستیم به فاصله یک امتیازی صدر جدول برسیم زیرا تیم اول و دوم هم امتیاز بودند و ما با این اختلاف امتیازی در رتبه سوم قرار داشتیم، به مانند شرایط جدول لیگ برتر ایران که استقلال هم شانس کسب قهرمانی را داشت. چهار روز پیش از دیدار با تیم میضر با السد بازی داشتیم که بسیار سخت و سنگین بود و با خستگی به بازی بعد رسیدیم و شاید شانس و همین خستگی باعث عدم صعود ما شد و فدای امیر کاپ شدیم.

وی در رابطه با ادامه بازی در الشحانیه یا بازگشت به ایران ادامه داد: به دلیل عملکرد بسیار خوبی که در این فصل داشتم از تیم های بسیاری داخل و خارج از کشور پیشنهاد دارم اما در حال حاضر فصل استراحت است و چند هفته دیگر تیمم را انتخاب خواهم کرد و امیدوارم تصمیم درستی بگیرم.

 امیر روستایی

نظر این بازیکن در مورد قهرمانی پرسپولیس نیز اینگونه بود: لیگ امسال ایران بسیار جذاب بود و سه تیم در بالای جدول بر سر کسب قهرمانی جدال داشتند و از آن سو سه تیم دیگر برای بقا در لیگ می جنگیدند. به عنوان یک طرفدار پرسپولیس آن را شایسته این قهرمانی می دانستم و مایل به قهرمانی دوباره آنها بودم و کسب این عنوان را به پرسپولیس تبریک می‌گویم و آنها به حق شایسته این جام بودند. با عناوینی چون قهرمانی پاک یا ناپاک موافق نیستم زیرا این توجیه عدم نتیجه گیری در زمین است و در اصل تیمی که محق تر است قهرمان می شود که پرسپولیس به آن دست یافت.

روستایی در پایان گفت: آرزوی هر بازیکن دعوت شدن به تیم ملی است و امیدوارم که این اتفاق برای من نیز رخ دهد و تلاشم را خواهم کرد تا به تیم ملی راه یابم و به مانند دیگر بازیکنان برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pm9d4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات الشحانیه (عکس)