تاریخ انتشار: 1402/03/09 15:57
کد خبر: 5328

مطمئنم نه امباپه به رئال می‌رود و نه هالند

آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
مطمئنم نه امباپه به رئال می‌رود و نه هالند

رئال مادرید  در تابستان امسال به دنبال جذب یک مهاجم است. در حالی که شایعاتی در مورد جدایی کریم بنزما و رفتن او به الاتحاد عربستان نیز شنیده می شود، لزوم پیدا کردن یک مهاجم شماره 9 برای رئال اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اگر کریم برود، رئال مادرید به دو مهاجم جدید نیاز خواهد داشت و این در حالی است که برنامه اولیه این است که مهاجمی در حد خوسلو یا روبرتو فیرمینو برای امسال جذب شوند که جذبشان هزینه بالایی نخواهد داشت و تهدیدی هم برای آمدن احتمالی هالند و امباپه برای تابستان 2024 نباشند.

1880693

آلوارو بنیتو، معتقد است که رئال نباید از الان به سال بعد فکر کند و اینکه بعید است هالند و امباپه سال بعد نیز به رئال مادرید منتقل شوند. او به کادنا سر گفت: «من همچنان اطمینان دارم که نه امباپه و نه هالند در تابستان 2024 به رئال ملحق نخواهند شد. فیرمینو مهاجم خوبی است ولی نمی تواند جانشینی مناسب برای کریم بنزما باشد. این واضح و مشخص است. او اگر به رئال برود، تنها یک ذخیره مطمئن برای کریم خواهد بود.»

1881450

بنیتو ادامه داد: «باشگاه از نظر من همین امسال باید به دنبال خرید یک مهاجم شماره 9 درجه یک و بزرگ جهانی باشد. انتظار برای آمدن امباپه و هالند منطقی نیست و رئال تا همین حالا نیز به خاطر همین فرضیه، فرصت های خوبی را از دست داده است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39d6w4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گوتی: امباپه بدون مسی چیزی نیست، وینیسوس رقیب ندارد!