تاریخ انتشار: 1395/08/26 23:56
کد خبر: 248706

رسمی؛ پیشنهاد یک تیم ترکیه ای به انصاری فرد

یک روزنامه ورزشی یونانی پیشنهاد ترکیه‌ای کریم انصاری‌فرد، ملی پوش ایرانی پانیونیوس آتن را بازتاب داد.
رسمی؛ پیشنهاد یک تیم ترکیه ای به انصاری فرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، روزنامه ورزشی یونان از علاقه‌مندی باشاک شهیر ترکیه جهت جذب کریم انصاری‌فرد، مهاجم پانیونیوس خبر داده است. این رسانه یونانی در ادامه این خبر نوشته است: «باشگاه باشاک شهیر ترکیه برای تقویت خط حمله خود کریم انصاری‌فرد را زیر نظر گرفته است. این تیم ترکیه‌ای هم اکنون از استفانو ناپولئونی، مهاجم ایتالیایی بهره می‌برد اما علاقه‌مند است تا انصاری‌فرد را نیز جذب کند.»

از طرفی چند روز پیش سایت رادیو ورزش یونان با انتشار خبری در خصوص کریم انصاری‌فرد نوشت: «انتظار می‌رود در هفته جاری سران باشگاه پانیونیوس با حضور مدیربرنامه‌های انصاری‌فرد جلسه‌ای پیرامون تمدید قراردادش برگزار کنند. پیشنهادهای انصاری‌فرد در حال افزایش است و تیم‌های یونانی المپیاکوس، پائوک و آ ا ک علاقه‌مندی خود را برای جذب این بازیکن ایرانی اعلام کرده‌اند.»

قرارداد کریم انصاری‌فرد با باشگاه پانیونیوس تا تیرماه سال آینده معتبر است اما باشگاه پانیونیوس می‌خواهد ظرف یک ماه آینده پس از توافق دو جانبه آن را تمدید کند. البته هیچ مدرک معتبری مبنی بر رسمی بودن این پیشنهادها از باشگاه‌های فرانسوی و هلندی وجود ندارد و به نظر می‌رسد این اخبار برای بالا بردن مبلغ قرارداد او پس از اتمام قراردادش با پانیونیوس است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzl88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ ترکیه به دنبال کریم ایران